Pagina 2 van 4  [ 176 berichten ]

Hoe vaak moest je afrijden (voor je B)
1 60%  60%  [ 116 ]
2 22%  22%  [ 43 ]
3 12%  12%  [ 23 ]
4 2%  2%  [ 3 ]
5 3%  3%  [ 5 ]
meer dan 5 2%  2%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 194
Offline Marten320TD
Master
za 03 dec 2011, 11:47 Bericht 
Theorie 1x met ehm.... 4 of 5 vragen fout waar je er 9 fout mocht hebben.
Praktijk, na 32 uur lessen in 1 x. Het was rond 12:45 dus iedereen zat lekker aan de lunch, geen kip op de weg. Ondanks een erg rappe bocht richting de rondweg van Utrecht en een aansluitende overtreding van 10 kmh ( :zzz: ) geslaagd. 1maal vlak voordat de examinator in wilde grijpen op de rem gestampt, ik zag daarna zijn been/ voet al boven de rem hangen.
Offline Dave
FS Webmaster
za 03 dec 2011, 11:48 Bericht 
1e keer onterecht
2de keer ook (serieus :lol: )
Offline EK055
Master
za 03 dec 2011, 12:23 Bericht 
Nederlands rijbewijs in 1x, veilig door een drukke ochtendspits met slecht weer en de nodige ongelukken genavigeerd. Duurde bijna anderhalf uur vanwege alle files. Geslaagd ondanks mijn nogal opportunistische (maar wel altijd veilige) omgang met deze en gene voorrangssituaties. Denken dat je toch al gezakt bent, werkte als een prima kalmeringsmiddel.

TuxX schreef:
Citaat:
Ehm België toch? :fp:

Ja, daar is het examen niet makkelijker he.
Spijt me voor je, maar het vereiste niveau ligt in België enorm ver onder dat in Nederland of Duitsland. In België vond men het nodig een vriendin een rijbewijs te geven, terwijl ze tijdens het examen niet kon inparkeren, en midden op een druk kruispunt met (wederom) afgeslagen motor in tranen uitbarstte omdat ze niet verder durfde.
Offline TuxX
Master
za 03 dec 2011, 12:28 Bericht 
EK055 schreef:
terwijl ze tijdens het examen niet kon inparkeren, en midden op een druk kruispunt met (wederom) afgeslagen motor in tranen uitbarstte omdat ze niet verder durfde.

Dat geloof ik niet. Sorry maar bij ons mocht je niet eens aan het 2de deel beginnen (rijden op de weg) als je niet geslaagd was op parcours (inparkeren, keren, ...)
Offline simpellife
Weet de weg
za 03 dec 2011, 12:41 Bericht 

Twee keer.

Eerste keer afgereden op 18-jarige leeftijd. Vond vakantie later belangrijker dus gaf mijn geld liever daar aan uit.

Tweede keer is 2 jaar geleden op 38 jarige leeftijd.

Theorie beide keren in 1 maal gehaald.
Online Yootzin
Master
za 03 dec 2011, 13:30 Bericht 
B 3x..
1e keer gezakt op fileparkeren en te snel (laks) rijden
2e keer gezakt op te voorzichtig rijden dus twijfel of ik het aankon (zelfde examinator)
3e keer geslaagd met andere examinator die me na 10 minuten en straatje keren terug liet gaan.

C 1x geen problemen zelfde examinator als 3e keer B.

CE 2x..
1e keer gezakt op inzicht omdat ik niet genoeg ruimte zocht met de oplegger en het op de lijn staan ipv naast bij het voor het laaddok zetten. Stond met alle linker banden even ver OP de lijn. (zelfde examinator als 1e 2 keer B)
2e keer geslaagd zonder problemen. Reed lekker door en de examinator kon het wel waarderen.
Offline Dennis
FS medewerker
za 03 dec 2011, 13:54 Bericht 
Tweebel schreef:
n 1 keer, inclusief soort van ingreep...

ik ook zelfde verhaal..

theorie helaas wel 2x (iets met te laat verbeteren en militaire colonne)
Offline Morbid Angel
Master
za 03 dec 2011, 18:01 Bericht 
In één keer gehaald, na twee weken lang iedere werkdag gelest te hebben van 8:30 tot 17:00. Dit was samen met een andere cursist, bij wie ik de tweede helft van de dag mocht keekijken als zij reed, zij keek de eerste helft van de dag met mij mee.
Offline Mikkie
Master
za 03 dec 2011, 18:39 Bericht 
Sodeju morbid, da's een flinke investering!

Ik heb 25 lessen gevolgd en in één keer geslaagd. Ook het theorie-examen was foutloos.
Offline plop
Master
za 03 dec 2011, 18:58 Bericht 
B, praktijk en theorie in 1x (bij theorie zaten mijn instructeurs te zeuren "ga nou eens leren", maar in het weekend ervoor even het boek door gelezen en dus geslaagd met 1 fout).
C, praktijken en alle theorie examens in 1x, eervolle vermelding bij techniek via een nare opmerking "ḧeb je antwoorden meerdere keren bekeken en tot mijn spijt kon ik geen fouten vinden".
en een nieuw record voor die locatie voor proef besloten terrein (bijna 1.5 minuten sneller, moest toen al in de vrachtwagen zitten voor praktijk les).
bij het praktijk een hoop mazel gehad, eerste aanwijzing van de examinator was "straks kom je op een groot verkeersplein, daar gaan we richting rotterdam".
gevolgd door een opmerking van de instructeur "volgens mij vergeet je iets, kijk maar eens naar beneden onder het viaduct".
we zaten toen al boven dat verkeersplein.
gevolgd door een uitrukt van de brandweer, dus 15 min stil gestaan.
toen gingen we weer richting het zelfde verkeersplein als eerder, "ga er hier maar af en dan onderaan richting rotterdam", waarop ik dus melde dat alles behalve rotterdam op de borden stond.
we moesten 1 afrit verder wezen.
toen maar even een dok opgezocht en op naar huis.
10 dagen later C-E, die examinator vroeg hoe ik het zelf vond gaan.
netjes gezegd dat 1 rotonde niet helemaal netjes ging (stoeprandje geraakt) en dat ik bij het dok een keer had gestoken.
waarop hij melde dat dat niet belangrijk was, ging er om dat ik veilig reed.
irritante was wel dat ik me C-E pas 5 dagen later kon ophalen, ging zo snel dat de ambtenaren het niet bij konden houden.
(heftruck en kraan ook in 1x).
Offline Morbid Angel
Master
za 03 dec 2011, 19:11 Bericht 
Mikkie schreef:
Sodeju morbid, da's een flinke investering!

Tja, op deze manier stampen ze je het rijden er wel bij je in. Je bent er dan de hele dag mee bezig, zowel actief als passief.
Eerst een dag naar Eindhoven, op een afgesloten terrein wat handelingen uitvoeren om je niveau te bepalen (ik viel in de middengroep). Daarna drie zaterdagen theorieles, waarop je examen deed. Dit gevolgd door twee weken volcontinue praktijklessen, waarin halverwege een tussentijdse toets kwam (ik was daar al bijna geslaagd). De laatste dag kreeg ik nog een korte les, waarop ik het rijexamen deed.

Overigens vielen de kosten wel mee, Fl. 2500,- en dat was incl. de theorielessen, theorie-examen (ook in 1x gehaald) en rijexamen.
Online frankram
Master
za 03 dec 2011, 19:20 Bericht 
BE in 3 keer gehaald. Eerste keer onterecht gezakt. 2 examens voor me had de examinator een aanrijding gehad. Daarna is niemand meer bij hem geslaagd die dag. :fp: :fp:
2e keer terecht gezakt. Zo zenuwachtig dat ik weinig goed deed. :fp: :fp:
De 3e keer weer ontzettend zenuwachtig en liet de auto afslaan bij het wegrijden. Ik dacht meteen dat ik gezakt was en heb verder relaxt gereden. Geslaagd dus.
De theorie heb ik 2 keer moeten doen. Beide keren 40 punten. :thumb: :thumb:
Offline Masterdam
Master
za 03 dec 2011, 19:40 Bericht 
B in 1x. Den Helder om 10u is een lachertje. Dan zitten de scholieren op school en verder zijn er in Den Helder uberhaupt geen fietsers.
Offline JayJay
Master
za 03 dec 2011, 19:59 Bericht 

In een keer. Had zo'n scholierenpakket met daarin 27 lessen, theorrie examen, een tussentijdse toets en het examen genomen. Theorie ook in een keer gehaald.

Tijdens de tussentijdse toets wel een ingreep gehad. Ik reed op bij een wegversmalling terwijl ik daarvoor juist was stil gaan staan omdat er een auto aankwam. Waarom ik na 2 seconden besloot om toch door te rijden? Geen idee :-) Maar voor die toets mocht je een ingreep hebben tijdens het rijden, maar niet tijdens de speciale manoeuvres en die gingen dus perfect.

Tijdens het daadwerkelijke examen ging het niet helemaal vlekkeloos. Wel geslaagd, maar niet met vlag en wimpel. Waarom weet ik niet meer, maar had zelf ook niet een erg goed gevoel erover. Het liep tijdens het examen in ieder geval minder lekker dan tijdens het lessen.

Oh ja, lessen en examen in Emmen gedaan, dus dat was ook een eitje. Sterker nog, ik heb tijdens mijn lessen/examen nooit op een snelweg gereden omdat die te ver rijden waren :-). Tijdens het examen nog moeten wachten voor een begrafenisstoet die bij een kerk vandaan kwamen dus dat scheelt ook altijd weer iets. En tja, dan kom je vijf maanden voor het eerst terecht in Delft waar er trams rijden... Stress! ;-)
Online Gendrikje
Die hard
za 03 dec 2011, 20:01 Bericht 
3x :lol:

Eerste keer vanwege -niet- inhalen. Blijf erbij dat niet vertrouwd was vanwege smalle wegen en allerlei kruisingen.

Tweede keer vanwege inhalen waar het volgens de examinator niet vertrouwd was. Voorligger reed 50~60 waar 80 was toegestaan, bubeko. Oké het was iets mistig maar volgens mij toch echt voldoende zicht. Het kon ook prima en vanwege de eerste keer zakken door niet inhalen, ga je dus in zo'n geval gewoon inhalen .

Derde keer gehaald.
Offline bert65
Die hard
za 03 dec 2011, 20:53 Bericht 

Theorie in 1x met 2 fouten
Auto 2x

De eerste keer had ik een eikel van een eximator.
De tweede keer kreeg ik een examinator die niet bekend was in Amsterdam. Op de A10, in de ochtendspits, vergiste hij zich een afslag en raakte de weg kwijt. Ik niet >>> dus geslaagd.
Offline salush
Master
za 03 dec 2011, 21:18 Bericht 
Theorie 1x -> Kreeg eerst een cursus van 1 avond van rijschool. Wel met het maximum aan toegestane fouten.
Praktijk 1x -> Na een stuk of 26 lessen
CBR meneer zei alleen dat ik wat harder moest rijden en alles zou goed komen. Dat doe ik dan ook nog steeds. (f)
Offline jan klaas
Respect
za 03 dec 2011, 21:35 Bericht 
Theorie in een keer. Praktijk in 3 keer. Eerste keer tijdens de ochtendspits vond de examinator me niet assertief genoeg. Tweede keer paar twijfelmomentjes. Derde keer vroeg de examinator me na een kwartier achteruit in te parkeren bij het winkelcentrum... en ging vervolgens een bosje bloemen voor me halen. :thumb: :lol:
Offline Dion
FS medewerker
za 03 dec 2011, 23:55 Bericht 

Niemand met 8 lessen en geslaagd?
Offline plop
Master
zo 04 dec 2011, 0:24 Bericht 
Dion schreef:
Niemand met 8 lessen en geslaagd?

5 dagen met 4 uur per dag, examen dag zelf nog 2 uur les, was voor me C-E.
Offline Lotus Omega
Master
zo 04 dec 2011, 0:30 Bericht 
Voor B alles in 1 keer gehaald. Afgelopen woensdag deed ik een dagopleiding voor BE maar helaas gezakt omdat ik verkeerd afkoppelde en volgens de examinator continu te vroeg keek. Dat laatste wijt ik niet aan mezelf; de instructeur had het zo uitgelegd en zei steeds dat ik het goed deed. In januari de 2e en hopelijk laatste poging. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag.
Offline NooitTeSnel
Master
zo 04 dec 2011, 1:04 Bericht 
TuxX schreef:
Dat geloof ik niet.

Volgens mij ontbreekt er wel ergens enige nadruk op rechts houden. Vooral op wegen met veel stroken zoals de A4 en de A2 van/naar Amsterdam zie ik echt opvallend veel Belgen die lekker op strook 2 of 3 door tuffen met strook 4 en 5 helemaal leeg. En ook vanmiddag weer, beide Belgen die ik op mijn weg naar Brabant tegen kwam reden links, waren met moeite even aan de kant te krijgen en gingen direct achter me gewoon weer links rijden... Waarom proberen ze die rechter strook toch zo te vermijden?
Offline viffer
Master
zo 04 dec 2011, 1:20 Bericht 

Deze mop uit het zuiden van het land is ook wel ergens op gebaseerd.

Hoe herken je een blinde voetganger? Witte stok met rode strepen
Hoe herken je een blinde automobilist? Witte kentekenplaat met rode letters
Online A4
Master
zo 04 dec 2011, 1:28 Bericht 
Theorie in 1x (2 fouten)
Praktijk in 1 x (14 lessen, normale lessen dus geen spoedcursus o.i.d.)

Wel tijdens het afrijden de bodemplaat van mijn lesauto (BMW E46 320d) een touché met een drempel gegeven. Was echt een kutdrempel, wat de examinator ook onmiddelijk toegaf.
Offline plop
Master
zo 04 dec 2011, 2:02 Bericht 
GertJan schreef:
Hoe herken je een blinde voetganger? Witte stok met rode strepen

3 rode strepen, voetganger is blind.
4 rode strepen, hond is ook blind.
:D
Online regiorunner
Master
zo 04 dec 2011, 3:02 Bericht 
B: Opel Astra 1.7 D In een keer incl deuk. Opa gleed er tegenaan door de sneeuwresten :x
C: Iveco Eurocargo 1x Examinator onbekend met de wegen. Ik echter niet O:)
D: Daf Alliance B89 3 x (2x dezelfde hufter examinator)
BCD-> Setra 12m V8 E 1x :D
Offline InsecureThreat
Master
zo 04 dec 2011, 10:32 Bericht 
Masterdam schreef:
verder zijn er in Den Helder uberhaupt geen fietsers

Moet jij eens tussen 7 en 8 het marine terrein op rijden :x
Offline blackevil
Master
zo 04 dec 2011, 12:42 Bericht 
Ik heb een flinke tijd gelest (beetje faalangst qua dat, kon het toen nog niet hebben dat mensen op mijn ``vingers`` keken)

Voor het examen zei ik al, de eerste zak ik de tweede haal ik. en zo is het ook gegaan.

de eerste trouwens gezakt omdat ik een mercedes had afgesneden op de snelweg O:)
Offline Sandeman
FS medewerker
zo 04 dec 2011, 12:46 Bericht 
Dat zijn toch extra punten?
Offline red devil1
Master
zo 04 dec 2011, 13:12 Bericht 
Lotus Omega schreef:
Als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag.

Met 2 handen sturen, regelmatig kijken(je ziet er achter immer niks en sommige kleine auto's kunnen achter je combi verdwijnen). Je kunt ook gewoon even een uurtje gaan oefenen met eigen auto. Zolang je de BE grens maar niet over gaat :thumb:
BE heb ik in een dag gedaan. Voor zo tijdens de dag eens gevraagd of instructeur dacht dat ik zou slagen. Hij dacht van niet, te veel met 1 handje sturen. Bij examen kar achter koppelen, even checken. Toen rijden, en gewoon praten met examinator. Kijk rond en heb het ergens over. Ik heb denk ik ene kwartiertje gereden, 1 keer keren. En bij rotonde met vrijliggend fietspad deze eerst vrij houden. Als het erg druk is gewoon zeggen dat je iets door gaat rijden om een gaatje te pakken.
Offline snovvdog
Master
zo 04 dec 2011, 13:14 Bericht 
1x, theorie en praktijk. Theorie op mijn 18e verjaardag, praktijk 3 maanden later.

Wel tussentijdse toets gedaan.
Offline plop
Master
zo 04 dec 2011, 14:40 Bericht 
red devil1 schreef:
Hij dacht van niet, te veel met 1 handje sturen

alleen bij achteruit rijden gebruik je 1 hand en die leg je dan boven aan het stuur.
zie je te veel aanhanger links dan je hand naar links, en omgekeerd.
en maak dan gebruik van hulpmiddelen zoals lijnen en stoepranden, hou de aanhanger hier parallel aan.
zo gebruik je 1 kant om te zien of je goed gaat en er verkeer is, en de andere kant alleen het verkeer.
veel mensen maken ook de fout dat ze blijven sturen, maak kleine bewegingen en dan stuur weer terug.
de aanhanger hoeft niet in 1x weer goed te staan, dat gaat veel beter als het langzaam gaat, dan hou je controle.
Offline graspol
Respect
zo 04 dec 2011, 16:05 Bericht 
1x afgereden...
Hoewel ik wel twee keer bij het CBR was. De eerste keer ging examne niet door vanwege hevige sneeuw en ijzel (ze konden dan geen representatief beeld van de rijvaardigheid krijgen) dus moet in de overuren nog een keer.
Ik moest rijden om 16:45u op vrijdag middag.
Ik was met 15 minuten terug, examinator wilde weekend houden
Offline dls
Pro
zo 04 dec 2011, 16:36 Bericht 

Alles in 1 keer gehaald

Theorie + Praktijk auto
Praktijk E+B
Theorie + 2x praktijk motor.
Offline TuxX
Master
zo 04 dec 2011, 17:11 Bericht 
NooitTeSnel schreef:
Volgens mij ontbreekt er wel ergens enige nadruk op rechts houden. Vooral op wegen met veel stroken zoals de A4 en de A2 van/naar Amsterdam zie ik echt opvallend veel Belgen die lekker op strook 2 of 3 door tuffen met strook 4 en 5 helemaal leeg. En ook vanmiddag weer, beide Belgen die ik op mijn weg naar Brabant tegen kwam reden links, waren met moeite even aan de kant te krijgen en gingen direct achter me gewoon weer links rijden... Waarom proberen ze die rechter strook toch zo te vermijden?

Klopt. Rechtse strook is voor vrachtwagens :[
Offline zwolle
Weet de weg
zo 04 dec 2011, 19:03 Bericht 

Uhmm B pas gekregen met 5de keer afrijden :schudnee:
Locatie Deventer
1e keer: Ik reed op weg van rechts, voor mij reed groep fietsers, voor mij vanaf links groep fietser, ik keurig achter de groep blijven rijden de fietser die mij voorrang moesten verlenen fietsten gewoon door, dus keurig gewacht tot die groep voorbij was en daar vervolgens achterlangs gereden --> gezakt ik had die eerste groep fietsers moeten inhalen en voor die andere groep kunnen afslaan...(instructeur was meegeweest, die viel van zijn stoel toen de examinator gezakt zei.
2e keer: Terecht gezakt, examinator begon al met oohh ik zie het al dit is een herkansing gevolg concentratiekwijt nog nooit zo brak gereden.
3de keer: ingreep gehad, auto komt van rechts en blijft zo'n 20-25 meter voor einde weg wachten, ik stop netjes. Auto blijft stil staan geen beweging in, dus ik laat langzaam de auto weer rollen, begint die andere auto ook te rijden, --> ingreep examinator zo van wat ben je van plan? Verder compleet foutloos gereden.
4e keer:Strak van de zenuwen, auto laten afslaan, linksaf slaan waar de examinator rechtsaf bedoelde etc etc
5e keer geslaagd. Examinator van buiten Deventer, groot gedeelte van de binnenstad van Deventer afgezet ivm hoogwater van de Ijssel. Examinator stuurt mij centrum Deventer in(8 uur 's morgens) oeps in de file. Ruim half uur vast gestaan, daarna snel ff rondje buitengebied gedaan via Diepenveen weer terug naar Schalkhaar, in Schalkhaar mocht ik ff plekkie zoeken voor een bijzondere verrichting, mocht zelf kiezen wat ik wilde. Ff brede straat ingereden ff keren op de weg en na ruim 45 minuten weer terug. Instructeur stond ons buiten al op te wachten, vroeg de examinator nog wat ik er van vond :huh: Maar was helemaal happy toen ik het woord gefeliciteerd hoorde :D :D
Online frankram
Master
zo 04 dec 2011, 19:13 Bericht 
TuxX schreef:
Rechtse strook is voor vrachtwagens :[

:o :o :nono: :nono: Die is voor alle auto's die langzamer zijn dan hun achterliggers. :kniktja: :kniktja:
Offline graspol
Respect
zo 04 dec 2011, 21:06 Bericht 
Ja, ook voor die ^&%*&%%$%%$ van de club van 90!
Offline saabist
Pro
zo 04 dec 2011, 21:12 Bericht 
graspol schreef:
Ja, ook voor die ^&%*&%%$%%$ van de club van 90!

Nee man. Dan heb ik telkens weer dat geflits in mijn spiegels als er weer zo'n maniak met 90 achter me zit.
In één keer geslaagd overigens, zowel voor mijn theorie als voor praktijk B.
Offline MRE
FS Weldoener!
zo 04 dec 2011, 21:19 Bericht 
Sandeman schreef:
Drie keer

lol, n00b....

Theorie: 1x
Praktijk: 1x

Moest met een andere kandidaat van mijn rijschool. Meisje vroeg of ik wilde ruilen omdat de examinator (Van Amersfoort - CBR Almelo) als erg streng te boek stond. Nou prima....en gewoon met vlag en wimpel geslaagd. 20 minuutjes gereden.....
Offline Ownedbylag
Die hard
zo 04 dec 2011, 21:31 Bericht 
Helaas, ik heb 5 keer moeten afrijden. Ik vond alleen de 2e en de 4e terecht. 4 keer in Rotterdam, 1 keer (BNOR) in Barendrecht:

1e keer: Situatie: Ik rijd rotonde op, ik moet rechtdoor. Netjes richting aangegeven, zie ik fietsers aankomen, dus ik stop, zodat zij kunnen oversteken. Kloterige is, ook zij stopten. We zeiden tegen elkaar: "Ga maar voor, ga maar voor". Achter mij veroorzaakte ik een file. Ik voelde me echt klote. Ik zag dat ze haaientanden hadden, dus ik ga door. Ik kon niets anders, ik stond er al een halve minuut. Gezakt was het eindoordeel daardoor.

2e keer: Ik had een fietser aangereden. Einde oefening.

3e keer: Hysterisch wijf had ik ernaast, buitenlandse (ik heb niks tegen buitenlanders even vooraf) die gebrekkig nederlands sprak, dus kon er geen woord van verstaan.

4e keer: Ik was een busbaan opgereden en pas na 10 seconden door.

5e keer: geslaagd.
Offline JayJay
Master
zo 04 dec 2011, 21:45 Bericht 

MRE schreef:
lol, n00b....

Ghehe... Pats.. :-) :lol:

Citaat:
2e keer: Ik had een fietser aangereden. Einde oefening.

Verhaal hier achter?
Offline Superkoerier!
Master
zo 04 dec 2011, 21:46 Bericht 
Na 7 keer afrijden en 219 rijlessen eindelijk geslaagt.
En wel in een speciaal S5-traject van het CBR waar kandidaten terecht kunnen als ze echt niet auto kunnen rijden. Met succes dus!
Offline viffer
Master
zo 04 dec 2011, 22:07 Bericht 

frankram schreef:
TuxX schreef:
Rechtse strook is voor vrachtwagens :[

:o :o :nono: :nono: Die is voor alle auto's die langzamer zijn dan hun achterliggers. :kniktja: :kniktja:

:nono: :nono: Die is er voor iedereen. Alleen om in te halen ga je naar links.
Online frankram
Master
zo 04 dec 2011, 22:09 Bericht 
GertJan schreef:
frankram schreef:
Die is voor alle auto's die langzamer zijn dan hun achterliggers. :kniktja: :kniktja:

:nono: :nono: Die is er voor iedereen. Alleen om in te halen ga je naar links.

Als je sneller dan je voorligger gaat ben je toch aan het inhalen. :kniktja: :kniktja:
Offline Grande
Master
zo 04 dec 2011, 22:20 Bericht 
Theorie (1x)
Rijbewijs in een keer incl ingreep.

Reed weg bij het CBR (H'wijk) en een vrachtwagen nam de bocht wat krap. Examinator remde zodat de vrachtwagen iets meer ruimte had.
Offline viffer
Master
zo 04 dec 2011, 22:27 Bericht 

frankram schreef:
Als je sneller dan je voorligger gaat ben je toch aan het inhalen. :kniktja: :kniktja:

Niet als daar een grote afstand tussen zit :schudnee:

En wat als er een nog sneller voertuig achter je zit?
Online frankram
Master
zo 04 dec 2011, 22:28 Bericht 
GertJan schreef:
En wat als er een nog sneller voertuig achter je zit?

Dan hoor je volgens mijn redenering op de rechter rijstrook. :kniktja: :kniktja:
Offline viffer
Master
zo 04 dec 2011, 22:37 Bericht 

frankram schreef:
Dan hoor je volgens mijn redenering op de rechter rijstrook. :kniktja: :kniktja:

:schudnee: Ook een km tussenafstand gaat op in jouw redenering
Offline Tweebel
Master
zo 04 dec 2011, 22:48 Bericht 
graspol schreef:
1x afgereden...
Hoewel ik wel twee keer bij het CBR was. De eerste keer ging examne niet door vanwege hevige sneeuw en ijzel (ze konden dan geen representatief beeld van de rijvaardigheid krijgen) dus moet in de overuren nog een keer.
Ik moest rijden om 16:45u op vrijdag middag.
Ik was met 15 minuten terug, examinator wilde weekend houden

't is toch mooi geregeld he!

Ik heb alleen maar gelest met daglicht zonder regen, buiten de spits (instructeur hield niet van lessen in de regen, en spits=stil staan).

Vervolgens papiertje gekregen en in twee maanden tijd gereden in Italiaanse steden, regen, sneeuw, mist, donker.....
 [ 176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende