Pagina 2 van 3  [ 102 berichten ]

Rood verkeerslicht: voet op de rem of niet ?
Poll eindigt op zo 27 nov 2005, 20:50
Ja, ik houd bewust mijn voet lekker op mijn rempedaal; 16%  16%  [ 14 ]
Ja, ik betrap me er zelf wel eens op dat het gebeurd; 16%  16%  [ 14 ]
Niet, gewoon die voet er vanaf halen; 41%  41%  [ 36 ]
Ja, voet erop om wat extra licht in de wagen achter me te schijnen zodat ik die lekkere chick achter het stuur beter kan zien; 26%  26%  [ 23 ]
Totaal aantal stemmen : 87
Offline Varkentjes
FS medewerker
vr 25 nov 2005, 12:49 Bericht 
freudeamfahren schreef:
grappig dat bijna iedereen het hier irritant vindt , maar iedereen die op dit moment rijles volgt wordt geleerd de voet op de rem te houden.

Dat is vreemd. Technisch gezien is het verstandiger om de rem los te laten en ook de koppeling niet vast te houden. Maarja, daar gaat het bij de rijles niet om.

Voor de automaatrijders is het zowieso niet verstandig om de bak in N te zetten. Ik weet niet precies meer waarom, maar ik hoor het van veel technici. Als ik in mijn privéauto (automaat) rijdt gebruik ik altijd de parkeerrem bij het vekeerslicht.
Offline Brakefire
FS Getrouwd
vr 25 nov 2005, 13:57 Bericht 
Ik heb nooit geleerd mijn voet op de rem te houden voor het stoplicht. (verkeerslicht, voor de mierenneuqers)

Kan mij iemand vertellen wat het nut hiervan is? Op een vlakke weg dan?

Meteen in aansluiting een vraag:
Als je voor het rode licht staat te wachten, als bijvoorbeeld derde auto in de rij, houd je dan je voorganger in de gaten, of het stoplicht?

Ik kijk dus naar het lampje, en trek gelijk met de auto voor me op. Iets langzamer, dat wel, om de tussenafstand te vergroten, maar wel tegelijk.
Sommige mensen gaan pas als het autootje voor ze gaat bewegen de wagen in de versnelling zetten, en als je 4 van dat soort mensen voor je hebt kom je niet in 1 groenfase over de kruising.... :evil:
Offline Cent
Pro
vr 25 nov 2005, 14:44 Bericht 
squaddie schreef:
Bij de lijnbussen heb je een halterem dan hoef je niet met je voet op de rem te blijven staan, maar dat kennen ze nog niet in gewone autos met automaat.

De nieuwe S-klasse heeft het geloof ik. Maar die is vast net zo zwaar als een lijnbus
Offline Skeb
Pro
vr 25 nov 2005, 14:57 Bericht 
Ik tik altijd lekker op met rempedaal op het titme van de muziek , krijg je ook leuke reacties van :)
Offline Shooting Star
Master
vr 25 nov 2005, 15:02 Bericht 
Bouwe schreef:
Worf schreef:
Ik heb zelf een automaat, maar ik zet hem meestel even in N. Scheelt 1 seconde voor ik weg kan rijden.

Rij ook automaat en doe exact hetzelfde, druk hm in de N en als het op groen staat weer snel terug in de D.

Is helaas niet goed voor je automatische bak, heb ik begrepen. Ik rij zelf ook automaat en hou altijd mijn poezelige voetje op het rempedaal voor het verkeerslicht. Als ik in de handgeschakelde leasebak van mijn vriend rij, zet ik 'm in z'n vrij of op de handrem.
Offline Worf
Master
vr 25 nov 2005, 16:14 Bericht 
freudeamfahren schreef:
grappig dat bijna iedereen het hier irritant vindt , maar iedereen die op dit moment rijles volgt wordt geleerd de voet op de rem te houden.

Och, als het goed is wordt je dan ook geleerd niet harder dan de Vmax te rijden 8)
Offline pr0mo
Master
vr 25 nov 2005, 16:23 Bericht 
freudeamfahren schreef:

Klopt en dan ook de versnelling in z`n 1 houden, beetje vrienden maken met de drukgroep....haha dat is natuurlijk het behoud van de wagen, ahum!
Offline meisie85
Master
vr 25 nov 2005, 16:48 Bericht 
Skeb schreef:
Ik tik altijd lekker op met rempedaal op het titme van de muziek , krijg je ook leuke reacties van :)

haha idem :P vooral leuk in de file smorgens vroeg ;)
gelijk wegrezen als stoplicht op groen is doe ik ook nooit meer. Je heb altijd meloten die ff snel door rood licht scheuren. En ja als ik stil sta sta ik stil dus rem los ; :wink:
Offline supermuis
Master
vr 25 nov 2005, 17:25 Bericht 
ik hou 'm net als Tento op de rem vanwege automaat enneh....waarom staat er nou nooit eens een leuke vent naast me? jullie met je lekkere wijven, ik wil ook wel eens wat......???!!! O:)
Offline Janinho
Die hard
vr 25 nov 2005, 17:45 Bericht 

Ach Supermuis, kom je toch gezellig naast me staan. :wink:
Offline Worf
Master
vr 25 nov 2005, 17:53 Bericht 
supermuis schreef:
ik hou 'm net als Tento op de rem vanwege automaat enneh....waarom staat er nou nooit eens een leuke vent naast me? jullie met je lekkere wijven, ik wil ook wel eens wat......???!!! O:)

Geef je kenteken even door. Misschien weet ik wel een paar heren te regelen voor je. En ze stappen nog uit voor je ook :x
Offline Sinterklaas
Master
vr 25 nov 2005, 18:37 Bericht 
freudeamfahren schreef:

Ik weet niet meer wat ik geleerd heb. heb ook wel eens gehoord dat met een botsing achterop je voet wel of niet op de rem ook uitmaakte. Maar ben dat helemaal vergeten wat het was. Ik rem en vlak voor ik stilsta laat ik mijn rem geleidelijk los en dan het laatste stuk laten rollen. Als ik dan ga bewegen gaat mijn voet er weer op. Tenzij het een handremhelling is, dan meteen de handrem. Heb al teveel schijven versleten de laatste tijd :P

Ik maak me trouewns niet zo druk om mensen die hun voet op de rem houden als het donker is.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
vr 25 nov 2005, 19:16 Bericht 
freudeamfahren schreef:

De rijschool heeft gelijk. Bijkomend voordeel is dat als er een idioot achterop je vliegt (zoals vandaag bij mijn zoon) jij niet ook nog eens naar voren schiet.

Ik rijd automaat. Heb dus last van kruipen dus moet ik de rem erop houden.
Offline Ivo
FS Getrouwd²
vr 25 nov 2005, 19:24 Bericht 
supermuis schreef:

Dan moet je wat kalmer aan doen met die slee van je :x :o

Misschien dat de kans er dan ooit nog in zit dat iemand naast je komt staan/rijden
Offline Ivo
FS Getrouwd²
vr 25 nov 2005, 19:25 Bericht 
in m'n eigen auto houd ik meestal m'n voet op de rem.... in de vrachtauto altijd de handrem.

Op een heuveltje oid gebruik ik dus wel altijd de handrem
Offline FlashLight
Pro
vr 25 nov 2005, 20:21 Bericht 

Voet op de rem houden vind ik niet zo erg, ik kijk wel de andere kant op en zie in mijn ooghoek meteen wanneer het verkeer weer gaat rijden ;). Ik had net wel een raar figuur voor mij die waar de meeste mensen hem laten uitrollen zijn voet al op de rem zet en het hele stuk zachtjes remt om op het laatst te merken dat het gat met je voorligger wel heel groot wordt als hij nu stopt en dan weer een stukje doorrijd. Laat die auto lekker uitrollen dan, scheelt meteen een benzine en onderhoud :)
Offline mehn
FS Meldingen
vr 25 nov 2005, 20:43 Bericht 
Voet op de rem en een beetje kruipen...automaat hè :wink:

Alleen als mijn remmen ernstig heet zijn dan wil ik 'm wel eens in de P of N (met handrem) zetten, maar meestal gewoon in de D met de voet op de rem. Ben ik lekker snel weg :roll:
Offline MiZi
Respect
vr 25 nov 2005, 20:45 Bericht 
hou altijd me rem er op... heb nl ook een automaat, of als het lang duurt gaat ie op de pakeerstand.
Offline unickque
Die hard
vr 25 nov 2005, 21:45 Bericht 
Grappig dat meerdere mensen hier zeggen op de rem te staan om duidelijk te maken voor de achterliggers dat ze stil staan.

Het is namelijk veel beter te zien dat je stil staat als je van je rem af gaat. Ga maar na:
- de afstand is makkelijker in te schatten bij gebrek aan lichten die in je ogen schijnen
- als iemand nog rijdt moet hij de rem wel gebruiken; als de remlichten niet branden weet je dat hij echt helemaal stil staat

Klinkt misschien een beetje raar, maar je moet het maar eens uitproberen. Mensen zien beter dat je stilstaat als je van de rem af gaat 8)
Offline Shadowranger
Pro
za 26 nov 2005, 11:17 Bericht 
unickque schreef:
Grappig dat meerdere mensen hier zeggen op de rem te staan om duidelijk te maken voor de achterliggers dat ze stil staan.

Het is namelijk veel beter te zien dat je stil staat als je van je rem af gaat. Ga maar na:
- de afstand is makkelijker in te schatten bij gebrek aan lichten die in je ogen schijnen
- als iemand nog rijdt moet hij de rem wel gebruiken; als de remlichten niet branden weet je dat hij echt helemaal stil staat

Klinkt misschien een beetje raar, maar je moet het maar eens uitproberen. Mensen zien beter dat je stilstaat als je van de rem af gaat 8)

Dat ben ik dus niet met je eens. Vroeger stond ik nooit met de remlichten aan. Daarmee heb al eens ervaren dat er iemand achterin kwam rijden. :cry: Sta dus vanaf die tijd als laatste in de rij met de fakkeltjes aan totdat er iemand achter mij stilstaat.

Nadien heeft er nooit meer iemand achterop gereden. (klopt af op hout)
Ik hou ook afstand tot mijn voorganger om eventueel wat vooruit te kunnen rijden of weg te komen als een achteropkomende ****[censuur] :x niet op tijd kan stoppen. :evil:
Offline Sinterklaas
Master
za 26 nov 2005, 11:30 Bericht 
unickque schreef:

Nou dat vind ik dus ook niet. Als de remlichten niet branden kan hij ook nog langzaam rijden (bijvoorbeeld in een file). Of als je net de bocht om komt zeilen en er staan in ene auto's stil, dan is het fijner dat de achterste zijn remlichten aanheeft hoor. Als ik iemand hard aan zie komen laat ik zelfs even mijn rem los en tik hem weer aan om te laten zien dat je toch wel ff moet gaan remmen.
En afstand dat inschatten vat ik niet helemaal, zulke schijnwerpers zijn remlichten nou ook weer niet.
Offline Marc 325i Coupe
Master
za 26 nov 2005, 13:33 Bericht 

MarkyMark schreef:
Is wel een manier om een indruk te maken (vooral als je een trekhaak hebt...)

Pcies, kan je haar gelijk mee naar huis slepen :D....

Ik heb vaak voet nog op rem..eigenlijk onbewust....Maar een voordeel.....heb geen 3e remlicht haha
Offline dieselpower
Die hard
za 26 nov 2005, 13:44 Bericht 
Ligt er ook aan waar je in rijdt....

Als ik in me eigen auto rij, voetje eraf!!

Als ik in zo'n lompe mb-sprinter oid rij, waarmee je het zicht
op het verkeerslicht belemmerd voor je mede weg-gebruiker,
voet erop, zodra het groen is haal ik me voet eraf, scheelt in het
vlot doorstromen van het verkeer..... :)
Offline Ton-up
Die hard
za 26 nov 2005, 20:46 Bericht 
Ik vind het zwaar iritant en als ik toch al een rode waas voor ogen gepresenteerd krijg, dan... :x :x

Meestal wil toeteren helpen, ik kan het ook niet helpen, maar wellicht mijn maritieme verleden wat maakt dat ik de misthoorn weer moet hanteren jegens dergelijke slechtziende en asociale medeweggebruikers, die klaarblijkelijk minder lichtgevoelige ogen hebben dan ik. :evil: :evil:
Offline Marc 325i Coupe
Master
zo 27 nov 2005, 11:28 Bericht 

Het vergelden met groot licht of toeteren ofzo vind ik zeer slecht. Als dan flink stil staat, stap eens uit en vraag het eens beleefd. Zou zomaar kunnen dat dan iemand wel begrijpt waarom je het irritant vindt.

Als iemand zo lollig wordt me op deze manier duidelijk te maken dat remlichten nog branden zet ik al het licht aan wat ik kan vinden. prutser.

Eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken, wat minder of meer licht....
Offline dieselpower
Die hard
zo 27 nov 2005, 11:44 Bericht 
Marc 325i Coupe schreef:
Het vergelden met groot licht of toeteren ofzo vind ik zeer slecht. Als dan flink stil staat, stap eens uit en vraag het eens beleefd. Zou zomaar kunnen dat dan iemand wel begrijpt waarom je het irritant vindt.

Als iemand zo lollig wordt me op deze manier duidelijk te maken dat remlichten nog branden zet ik al het licht aan wat ik kan vinden. prutser.

Eerlijk gezegd kan ik me er niet druk om maken, wat minder of meer licht....

Juist... haha.... :thumb:
Offline boersma
Master
zo 27 nov 2005, 13:39 Bericht 
Ik houdt de rem in als ik verwacht kort voor het verkeerslicht te staan en als ik merk dat de auto voor of achteruit rijdt.
Als het niet hoeft doe ik het niet tenzij ik op een drukke weg rij waarbij achteropkomend verkeer nog vrij hard kan rijden. Het remlicht doe ik dan bij naderend opkomend verkeer aan / uit / aan / uit (paar keer ter waarschuwing).
Bij plotseling vaart minderen met dreigend achterop rijdend verkeer doe ik de alarmlichten aan.
Offline supermuis
Master
zo 27 nov 2005, 19:56 Bericht 
Ton-up schreef:
Ik vind het zwaar iritant en als ik toch al een rode waas voor ogen gepresenteerd krijg, dan... :x :x

Meestal wil toeteren helpen, ik kan het ook niet helpen, maar wellicht mijn maritieme verleden wat maakt dat ik de misthoorn weer moet hanteren jegens dergelijke slechtziende en asociale medeweggebruikers, die klaarblijkelijk minder lichtgevoelige ogen hebben dan ik. :evil: :evil:

:D Ik heb daar geen last van, ik ben namelijk zo klein dat ik amper over het stuur heen kan kijken ha ha :D :D :D
Offline supermuis
Master
zo 27 nov 2005, 19:58 Bericht 
Worf schreef:
supermuis schreef:

Geef je kenteken even door. Misschien weet ik wel een paar heren te regelen voor je. En ze stappen nog uit voor je ook :x

O:) dank, maar 'k zoek ze liever zelf uit. Garfield, zodra jij in m'n spiegel zichtbaar wordt, zal ik kalm aan doen, ok? :wink:
Offline WNS2.0D
Master
zo 27 nov 2005, 20:22 Bericht 
garco schreef:
Als ik de laatste ben blijf ik op de rem staan.
Ik wil geen achterligger achterin mijn auto.
Pas als die auto stilstaat, gaat de voet eraf.

dat is voor mij juist een reden om niet op de rem te blijvne staan. komt er iemand aansluiten met een snelheid die ik niet vertrouw dan kan ik extra aandacht trekken door dan alsnog op de rem te trappen.

lampjes ide aangaan vallen meer op dan lampjes die al lang en breed aan het branden waren
Offline Tom
Master
zo 27 nov 2005, 20:29 Bericht 
Soms de rem ingetrapt houden kan best leuk zijn.

De ene keer om te irriteren en de andere keer om goed te kunnen zien wie achter je staat :wink:
Offline jan jansen
Master
zo 27 nov 2005, 20:43 Bericht 
Heb met rijles ook geleerd om voet op de rem en koppeling in te houden. Discussie over waarom niet in z'n vrij wilde de rijleraar niet eens aan. Dat ie toen na 100k een nieuwe koppeling moest lag natuurlijk niet aan het altijd stilstaan met de koppeling in maar was gewoon pech.

Te hard rijden heb ik trouwens wel geleerd van 'm hoor :lol: Een keer 180 gereden tijdens de rijles. Ondertussen gaf hij druk aanwijzingen over hoe je dat veilig kon doen, hoe je anticipeerde op 'onverwachtte' acties van medeweggebruikers en zo.
Naderhand vertelde hij dan dat dat eigenlijk helemaal niet mag natuurlijk en dat je dat ook niet zo even kan zelf, dus dat je als je geslaagd bent echt rustig aan moet doen en verkeersinzicht moet kweken. Les er na gingen we de snelwegstukjes dan weer Vmax cruisecontrollen omdat dat ook op het rijexamen moest.
Offline Stefan-
Master
zo 27 nov 2005, 20:51 Bericht 
Ik kan me hier echt ontzettend aan ergeren idd... vooral als het avond is + regen... dan zie je geen donder meer.

Waar ik me ook aan erger is aan mensen die hun cruisecontrol uitzetten door op de rem te stampen, midden op de snelweg en zonder reden
Offline Tom
Master
zo 27 nov 2005, 21:06 Bericht 
Stefan- schreef:
Ik kan me hier echt ontzettend aan ergeren idd... vooral als het avond is + regen... dan zie je geen donder meer.

Waar ik me ook aan erger is aan mensen die hun cruisecontrol uitzetten door op de rem te stampen, midden op de snelweg en zonder reden

Voor het uitzetten of onderbreken van de cruisecontrol heb je toch gewoon een knopje :huh:
Offline Uwe Alzaligheid
Master
zo 27 nov 2005, 23:37 Bericht 
Stefan schreef:

Citaat:

Of wat dacht je van een tikje op de koppeling, dan scheidt de cruise-control er ook subiet mee uit. Is een stuk minder rigoreus dan de ankers uitgooien. :lol:

En voor nu: Welterusten en morgen weer veilig rijden, hoor. O:)
Offline boersma
Master
ma 28 nov 2005, 8:08 Bericht 
tja cc uit kan met: knopje, rem of koppeling.
Ik gebruik meestal het knopje, de rem is idd verwarrend voor achteropkomend verkeer. Koppeling kan ook maar goed...
Offline Janinho
Die hard
ma 28 nov 2005, 10:35 Bericht 

Wat me opvalt is dat 1 op de 4 personen die lekkere chick achter ze aan het bijlichten zijn. Ik ben benieuwd waar die rondrijden, want ik heb zelden een lekkere chick achter me staan bij het stoplicht . :cry:
Offline hneel
Master
ma 28 nov 2005, 18:54 Bericht 
Janinho schreef:
Wat me opvalt is dat 1 op de 4 personen die lekkere chick achter ze aan het bijlichten zijn. Ik ben benieuwd waar die rondrijden, want ik heb zelden een lekkere chick achter me staan bij het stoplicht . :cry:

Zijn het dan allemaal homo's die mij aan het belichten zijn? :huh: :x
Offline supermuis
Master
ma 28 nov 2005, 18:58 Bericht 
Janinho schreef:

Klopt! Ik rij namelijk liever vóór je! :x
Offline Tom
Master
ma 28 nov 2005, 19:38 Bericht 
Janinho schreef:

Sta je gelukkig ook weinig in files of voor stoplichten 8)
Offline ikinks
Master
ma 28 nov 2005, 19:45 Bericht 
jan jansen schreef:
Heb met rijles ook geleerd om voet op de rem en koppeling in te houden. Discussie over waarom niet in z'n vrij wilde de rijleraar niet eens aan. Dat ie toen na 100k een nieuwe koppeling moest lag natuurlijk niet aan het altijd stilstaan met de koppeling in maar was gewoon pech.

Te hard rijden heb ik trouwens wel geleerd van 'm hoor :lol: Een keer 180 gereden tijdens de rijles. Ondertussen gaf hij druk aanwijzingen over hoe je dat veilig kon doen, hoe je anticipeerde op 'onverwachtte' acties van medeweggebruikers en zo.
Naderhand vertelde hij dan dat dat eigenlijk helemaal niet mag natuurlijk en dat je dat ook niet zo even kan zelf, dus dat je als je geslaagd bent echt rustig aan moet doen en verkeersinzicht moet kweken. Les er na gingen we de snelwegstukjes dan weer Vmax cruisecontrollen omdat dat ook op het rijexamen moest.

Mijn zusje is nu bezig met de rijlessen, mag begin volgend jaar een keer examen doen. Vandaag had moest ze in een andere auto rijden: de auto waarin ze normaal reed was kapot: drukgroep en koppelingsplaat naar de kloten... En dat voor een half jaar oude VW Golf V TDI met nog geen 50k op de teller...
Offline Maserati Teun
FS medewerker
ma 28 nov 2005, 19:51 Bericht 
ikinks schreef:
jan jansen schreef:

Mijn zusje is nu bezig met de rijlessen, mag begin volgend jaar een keer examen doen. Vandaag had moest ze in een andere auto rijden: de auto waarin ze normaal reed was kapot: drukgroep en koppelingsplaat naar de kloten... En dat voor een half jaar oude VW Golf V TDI met nog geen 50k op de teller...

Valt mij nog mee van de Golf. Denk er om dat de koppeling en drukgroep door de beginners het zwaar te verduren hebben.
Offline ikinks
Master
ma 28 nov 2005, 20:08 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Valt mij nog mee van de Golf. Denk er om dat de koppeling en drukgroep door de beginners het zwaar te verduren hebben.

Ik had in 2000/2001 rijles in een Audi A4 TDI uit '98 met 180k op de teller, met fabrieks-af koppeling. Of de jeugd van tegenwoordig (hoor wie het roept) kan niet meer rijden, of de kwaliteit van bepaalde Duitsers zijn er in een paar jaar hard op achteruit gegaan.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
ma 28 nov 2005, 20:49 Bericht 
ikinks schreef:
Maserati Teun schreef:

Ik had in 2000/2001 rijles in een Audi A4 TDI uit '98 met 180k op de teller, met fabrieks-af koppeling. Of de jeugd van tegenwoordig (hoor wie het roept) kan niet meer rijden, of de kwaliteit van bepaalde Duitsers zijn er in een paar jaar hard op achteruit gegaan.

Ik ga voor beide.
Offline hneel
Master
di 29 nov 2005, 18:19 Bericht 
Wat is er nou eigenlijk tegen het gebruik van de handrem? Er zijn er zelfs die bij het parkeren nog geen handrem gebruiken. :huh:

Ik heb het zo geleerd:
De voetrem is om af te remmen.
De handrem is om stil te blijven staan.
Offline Sandeman
FS medewerker
di 29 nov 2005, 18:22 Bericht 
Maserati Teun schreef:
als er een idioot achterop je vliegt (zoals vandaag bij mijn zoon)

Toch niet in de/een Maser :o (geen lichamelijke schade hoop ik...)
Offline Matthijs
Master
di 29 nov 2005, 18:29 Bericht 

ikinks schreef:
Maserati Teun schreef:

Schijnt een Golfkwaaltje te zijn, mijn rijschoolhouder klaagde daar ook over. Hij is later overgestapt naar een 307 ondanks dat ik hem dat afgeraden heb. Paar maanden daarna heeft hij toch maar een Golf V genomen.
Offline Stefan-
Master
di 29 nov 2005, 19:47 Bericht 
hneel schreef:
Wat is er nou eigenlijk tegen het gebruik van de handrem? Er zijn er zelfs die bij het parkeren nog geen handrem gebruiken. :huh:

Ik heb het zo geleerd:
De voetrem is om af te remmen.
De handrem is om stil te blijven staan.

Ik ga echt niet aan de handrem trekken bij het stoplicht hoor, wat een onzin. Een handrem gebruik ik echt ALLEEn als ik de auto op een helling parkeer, op de oprit oid staat ie gewoon in de versnelling
Offline Stefan-
Master
di 29 nov 2005, 19:48 Bericht 
boersma schreef:
tja cc uit kan met: knopje, rem of koppeling.
Ik gebruik meestal het knopje, de rem is idd verwarrend voor achteropkomend verkeer. Koppeling kan ook maar goed...
Let er maar eens op hoeveel mensen hun cc uitzetten dmv van de rem... stampen ze midden op de snelweg ineens op de rem, voor helemaal niets.

Remlichten zorgen bij mij altijd voor extra alertheid, en als dat dan nergens voor nodig is, vervloek ik zo'n bestuurder
Offline Maserati Teun
FS medewerker
di 29 nov 2005, 20:37 Bericht 
Sandeman schreef:
Maserati Teun schreef:
als er een idioot achterop je vliegt (zoals vandaag bij mijn zoon)

Toch niet in de/een Maser :o (geen lichamelijke schade hoop ik...)

Het was de Slopel van zijn oom. Omega MV6.

Hij heeft wel weer € 1500 schade. Iemand in een curore is bij het wegrijden tegen zijn Maser gereden en doorgerden. Laat de buurman het nu gezien hebben en de politie ingeschakeld. De curore rijder is nu ook de klos voor en boete wegen doorrijden na ongeval.
 [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende