Pagina 2 van 2  [ 66 berichten ]
Offline GerbenT
Master
wo 19 jan 2011, 13:38 Bericht 
vanloentje schreef:
weet iemand of er bedrijven zijn die klemmen zetten??

Ja ze deden het hier....zijn gestopt,
vooral interne foutparkeerders op bezoekers plaatsen :kniktja:
Offline gabberhead
Master
wo 19 jan 2011, 13:46 Bericht 
vanloentje schreef:
Daar heb ik ook aan gedacht maar dan koemen ze zeker niet meer parkeren, dus haal ik de investering er nooit meer uit!

En de kostenderving die je nu hebt, omdat gasten niet meer terugkeren als ze hun auto niet kwijt kunnen?
Offline bruintje beer
Master
wo 19 jan 2011, 14:00 Bericht 
Ik vond deze. In hoofdlijnen dezelfde discussie met dezelfde uitkomsten.

Toch maar gewoon het artikel 461-bordje van 11 euro 50 bij Overtoom?
Artikel 461 van het Wetboek van Strafrecht schreef:
Hij die, zonder daartoe gerechtigd te zijn, zich op een anders grond waarvan de toegang op een voor hem blijkbare wijze door de rechthebbende is verboden, bevindt of daar vee laat lopen, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie.
Offline feitelijk
Master
wo 19 jan 2011, 14:11 Bericht 
Toch maar PEVAC bellen?
Ze stonden voor de uitrit van de parkeergarage van mijn werk niet zo handig geparkeerd. Op de zijkant van het busje "Speeddoors & Road Blockers"
Oohhhh sweet Irony! :roflol:

Link
Online Archiebald
Master
wo 19 jan 2011, 14:16 Bericht 
www.brinks.nl

2 beveiligers inhuren (even mijn naam vermelden) voor een maandje, dan ben je ook van dat gedoe af, het staat goed voor je gasten en mensen zijn vaak toch wat minder geneigd dan een terrein op te rijden als er EN borden EN een beveiliger staat!
Offline feitelijk
Master
wo 19 jan 2011, 14:24 Bericht 
Archiebald schreef:

2 beveiligers inhuren (even mijn naam vermelden) voor een maandje, dan ben je ook van dat gedoe af

Wie had dat akkefietje met de parkeerwachter van het ziekenhuis ook al weer?
Online Archiebald
Master
wo 19 jan 2011, 14:25 Bericht 
Ik heb geen flauw idee?
Offline feitelijk
Master
wo 19 jan 2011, 14:28 Bericht 
Gevonden: overige-en-niet-verkeer-gerelateerd/bevoegdheden-parkeerwachter-ziekenhuis-hengelo-ov-t63399.html
Offline WimLex
Master
wo 19 jan 2011, 14:29 Bericht 
feitelijk schreef:
Wie had dat akkefietje met de parkeerwachter van het ziekenhuis ook al weer?

en wat is precies je punt ?
Offline bruintje beer
Master
wo 19 jan 2011, 14:44 Bericht 
WimLex schreef:
en wat is precies je punt ?
Waarschijnlijk die zichzelf schromelijk overschattende parkeerwachter bij TS in gaan zetten.
Offline feitelijk
Master
wo 19 jan 2011, 14:46 Bericht 
Meer waarschuwen daartegen.
Online Archiebald
Master
do 20 jan 2011, 7:15 Bericht 
feitelijk schreef:
Gevonden

Dat gaat duidelijk over een parkeerwachter en niet over een beveiliger zoals ik aangaf. :koffie:
Offline getiem
Pro
do 20 jan 2011, 13:57 Bericht 
Kan het niet gewoon door te communiceren? Je geeft aan dat het een bedrijventerrein is, en de beste die je dan kan pakken is de baas van de buur bedrijven.

Geef bij de bedrijven aan, middels een nette brief, dat het geen gratis parkeren is bij jou parkeerplaats voor hun werknemers, en dat er voor elke overtreding een rekening naar het betreffende bedrijf gaat (ervanuitgaande dat je weet welk bedrijf zn werknemers bij jou in overvloed parkeren). Deze brief breng je persoonlijk langs. Incl een zelfgemaakte parkeerkaart voor 10 van hun auto's indien je dat wel toestaat.
Laat de baas van dat bedrijf een mail/brief rondsturen onder zijn eigen werknemers, dat parkeren niet meer mag daar, en eventueel een brief bij de balie/deur voor de gasten van dat bedrijf.

Voor je eigen gasten en personeel verstrek je ook een zelfgemaakte parkeerkaart (simpel een gelamineerd stukje papier).
Alle auto's die overdag niet voldoen, worden geregistreerd met kenteken, en bij de buurbedrijven ga je langs met deze kentekenlijst.

Helaas geen direct en 100% werkend resultaat, maar wel een veel nettere insteek in het begin. Helpt deze relatief goedkope oplossing niet, dan kun je naar hardere maatregelen grijpen, zoals het blokkeren van een auto dmv wielklem of een spoorbiels achter de banden.
Offline scorpio01
Eendagsvlieg
wo 09 feb 2011, 19:31 Bericht 

vanloentje schreef:
weet iemand of er bedrijven zijn die klemmen zetten??

http://www.okea.nl/images/uploaded/offe ... beheer.pdf
Online Furr
Master
do 10 feb 2011, 16:06 Bericht 
Haha dat wel maar dan zit Loentje met de kosten voor de slagboom. Tis het 1 of het ander.
Offline renew40
Die hard
zo 13 feb 2011, 17:03 Bericht 
Furr schreef:
Haha dat wel maar dan zit Loentje met de kosten voor de slagboom. Tis het 1 of het ander.

Marktplaats misschien :thumb:

http://link.marktplaats.nl/419641851
 [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2