Pagina 2 van 2  [ 80 berichten ]
Offline djidee
Master
vr 05 feb 2010, 0:04 Bericht 
A50 ri Hattemerbroek (bij begin weefvakken naar A28) is een enorm gat tussen gister en vanmiddag gefixxed... Het mangat wat op de linkerbaan ligt vlak voor je invoegt op de A50 als je vanaf de A28 komt is volgens mij ook weg, althans, gister stuiterde ik er in de leenauto nog doorheen, vanochtend ging een Honda Civic er zonder noemenswaardig schok snel overheen (terwijl ik tussen de vrachtwagens dook), dus vandaar waarschijnlijk gefixxed (merken we morgen wel weer ;) )
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 feb 2010, 12:11 Bericht 
Idd is er gisteren behoorlijk veel 'hersteld' oa thv Harderwijk ri Zwolle en thv 't Harde ri Zwolle en hebben ze de Vmax 70 maar laten staan en de einde beperking gemakshalve maar vergeten.
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 feb 2010, 12:13 Bericht 
boersma schreef:
Hebben ze gisteravond gedaan

Dat ging beter dan overdag, 't Harde werd de hele middag gemeld door de ANWB.
Offline getiem
Pro
vr 05 feb 2010, 12:54 Bericht 
Prima dat ze weer gefixt zijn, maar de eerste komen er nu al weer in. Ook bij Zwolle Noord komen de gaten er ondertussen in.

Welke ook veraderlijk zijn, zijn de gaten op de A12 tussen Grijsoord en Afrit Wageningen. Ook de velg bijna op kapot gereden ondanks het houden aan de Vmax. Bovendien zitten die in een gedeelte waar je ze niet verwacht (geen weefstroken oid), gewoon op een lang recht stuk.

Die bij A27/A28 (afslag bij Rijnsweerd) zijn ondertussen gefixt met een lapje asfalt.

Dinsdag avond rond 21uur waren ze op de A28 (2x), A27 (2x), A12(3x) en enkele binnenwegen op verschillende plekken aan het fixen, dus ik verwacht dat er toen ook overal wel veel gefixt is.

Echter, naast de oplap plekken ontstaan al vrij snel weer nieuwe.

Als je trouwens gaten in de weg ziet op de snelweg en er is geen waarschuwing via matrix of bord, bel dan even met 0800-8002, dan komt RWS in actie. Scheelt anderen weer een lekke band of kapotte velg.
Offline Smookey
FS medewerker
ma 08 feb 2010, 19:49 Bericht 
Mwah

Smookey schreef:
thv Harderwijk ri Zwolle en thv 't Harde ri Zwolle en hebben ze de Vmax 70 maar laten staan en de einde beperking gemakshalve maar vergeten.

Nu de verkeerscentrale zelf maar gebeld en eens kijken wat er morgen gedaan is.
Offline Smookey
FS medewerker
do 18 feb 2010, 7:29 Bericht 
De rijbaan van Zwolle ri Harderwijk net na Zwolle-Zuid is ondertussen ook weer glad en de Vmax 70 is van de matrixborden af.
Offline Tento
Master
do 18 feb 2010, 15:44 Bericht 
Stuiterde vandaag ook weer ergens door een nieuw gat, weet zo niet meer 1 2 3 waar maar de shag lag op de grond...ZONDE :boos: :boos: :boos: :wink:
Offline Smookey
FS medewerker
ma 22 feb 2010, 19:55 Bericht 
Dit topic maar ff misbruiken;

Citaat:
Code:
radar ge a28 harderwijk ri zwolle thv hmp 62.7 bij afslag elspeet

deze stond altijd achter het ANWB bord en de bus verstopt tussen de bomen, het bord is weg, ze kunnen er nu alleen nog open vizier staan, da's niet leuk voor de aantallen dus ik verwacht een kleine wijziging
Offline Smookey
FS medewerker
ma 22 feb 2010, 20:04 Bericht 
En nu deze toch weer actueel is, bij Harderwijk staat weer Vmax 70, nu wel met een einde bord naast het laatste grotere gat.
Offline Furr
Master
wo 24 feb 2010, 20:50 Bericht 
Met 70 kun je ook de boel kapot krijgen
Offline Dennis
FS medewerker
wo 24 feb 2010, 21:00 Bericht 
Vandaag dikke file omdat men bij hattemerbroek aant repareren was :[ :[

diverse wegen aan die kant hebben flinke schade ... N340, N34 en N36 ook op paar plekken.
Offline djidee
Master
wo 24 feb 2010, 21:45 Bericht 
Furr schreef:
Met 70 kun je ook de boel kapot krijgen

Zeker, met 60 een 2tal velgen bij hattemerbroek een kleine maand geleden.. Maandag rij gaten ontweken, dinsdag weer, en toen zat er vlak na een nieuwe toen ik net achter een vrachtwagen invoegde, zo groot als een vrachtwagenwiel... Alsof je met 60 een stoepje op knalt... Klerezooi, maar goed.. Blij dat ik een leasebak heb, wel foto's naar leasetoko gestuurd, mogen zij met RWS gaan kutten
Offline Furr
Master
za 27 feb 2010, 13:30 Bericht 
Ik ga ook RWS aansprakelijk stellen van dinsdag. Toen reed ik op de A1 en kreeg ik een hele lading steentjes op me auto. Nou dacht ik: dat zal wel meevallen. Maar vandaag ( na 3 dagen de auto stil te hebben gestaan ) was ik even bezig bij de auto en ik kijk op mn motorkap: 3 stukken echt grote stukken lak tot op de grondlak gewoon weg van grote steenslagen.
Mn auto heeft een half jaar stilgestaan, en rijd er 1 dag mee en jahwel, schade. Pff

Nu hoor ik net dat het bij Deventer- Apeldoorn is gemaaktr, gaten in de weg en vele grint wat langs de weg lag...

Iemand foto's van oude situatie en of nieuwe? Dinsdag ga ik ff opletten dan moet ik er weer langs.

Edit: auto ff deels schoongemaakt, zijscherm motorkap en bumper beschadigd.
Offline djidee
Master
za 27 feb 2010, 17:13 Bericht 
Hmm, ik had dus ook weer een sterretje erbij, had leasemaatschappij al gebeld voor een ander sterretje, maar niet groter dan een 2euro stuk gaan ze hem niet vullen. Zal wel teveel kosten ofzo... Met de kou en de voorruitverwarming kun je er op wachten, en ja hoor, gisteravond begon hij te scheuren, dinsdag nieuwe ruit erin dus... Kost me weer een half uur/45 minuten (van opdracht naar autotaalglas en terug in de mini coopert :woop: )
Offline Breaker
Nieuwkomer
ma 01 maart 2010, 14:46 Bericht 

Bij een sterretje met een formaat van een 2 euro muntstuk valt het niet meer te vullen, daar is de ster dus gewoonweg te groot voor. Die moet dan dus compleet vervangen worden. Sommigen willen het wel proberen maar garanderen niets.

Heb zelf ook ff een gat meegepikt zaterdag op de a4 (oprit naar de A4 vanaf tankstation Den Ruygenhoek richting den haag) gelukkig viel de schade mee, motorsteun is losgeraakt, zit inmiddels weer vast :thumb:
Offline Smookey
FS medewerker
ma 01 maart 2010, 19:58 Bericht 
De A28 is ten noorden van Zwolle ook onderhanden genomen. Het rechterrijspoor van de rechterrijstrook.
Die ligt nu al weer aan barrels. We zijn er voorlopig nog niet vanaf.
Offline Breaker
Nieuwkomer
ma 01 maart 2010, 20:39 Bericht 

Ja je ziet het overal, opgelapte gaten die opnieuw open liggen.... moest bij strand nulde/horst ook bijna de middenberm in zo groot stuk miste er op de linker baan... (richting utrecht)
Offline djidee
Master
ma 01 maart 2010, 20:45 Bericht 
Breaker schreef:
Bij een sterretje met een formaat van een 2 euro muntstuk valt het niet meer te vullen, daar is de ster dus gewoonweg te groot voor. Die moet dan dus compleet vervangen worden. Sommigen willen het wel proberen maar garanderen niets.

Ik had dus 2 sterretjes, fors kleiner, en gewoon mooi, nog niet scheuren oid... Als ze hem toen geharst hadden, had ik morgen niet voor een nieuwe voorruit gehoeven :duh:
Offline Smookey
FS medewerker
ma 01 maart 2010, 22:13 Bericht 
Breaker schreef:
de middenberm in

Zou ik niet doen, staat een heleboel metaal.
Offline Breaker
Nieuwkomer
ma 01 maart 2010, 22:23 Bericht 

Ja zover ben ik niet gegaan ;) had nog zeker 10cm asfalt over haha :P
Offline 18vti
Master
ma 01 maart 2010, 22:37 Bericht 
Kan je RWS ook aanklagen voor opgelopen rugletsel??
Mijn wagentje is zo veel verlaagd dat de schokbrekers nog maar weinig doen.......Afgelopen week zeker op 3 plekken door een gat heen geknald :boos:
Zelf hier in Den Haag door een gat gestuiterd @ 40 km/h....Deed zeer aan m'n rug :[

Gister in het donker van oost naar west gereden....Zat constant te turen op de stukken waar bekend is dat er gaten zitten op de A12, zeker daar tussen Zevenaar en Arnhem...Rijdt niet meer relaxed!! Ging zelfs trager dan de vmax rijden.... :oops:
Offline regiorunner
Master
ma 01 maart 2010, 23:15 Bericht 
18vti schreef:
Mijn wagentje is zo veel verlaagd dat de schokbrekers nog maar weinig doen.......Afgelopen week zeker op 3 plekken door een gat heen geknald

:lol: :lol: :lol: :roflol: :roflol: ;(
Offline djidee
Master
ma 01 maart 2010, 23:26 Bericht 
Lol, volgende wagen wordt een fransoos met veerbollen? :[
Offline Furr
Master
di 02 maart 2010, 21:27 Bericht 
18vti schreef:
Gister in het donker van oost naar west gereden....Zat constant te turen op de stukken waar bekend is dat er gaten zitten op de A12, zeker daar tussen Zevenaar en Arnhem...Rijdt niet meer relaxed!! Ging zelfs trager dan de vmax rijden....

Ik ook vandaag op de A28... wist via dit topic... rijd erop pooow net zoveel gedichte gaten... zijn dan wel dicht maar stuitert wel ja
Online Walker
Master
di 02 maart 2010, 22:50 Bericht 
De brug over de ringvaart in de A9 mist ook de nodige stukken asfalt. En nog steeds roepen we met z'n allen dat ZOAB zo'n goed produkt is. :slotje:

Wellicht als de deklagen onder ideale omstandigheden aangelegd worden. Echter bij nacht en ontij moet dat asfalt er ingedrukt worden, met kwaliteitsverlies als gevolg. :boos: :thumb_d:
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 maart 2010, 11:16 Bericht 
Ligt er OP de brug daar ZOAB?

Walker schreef:
Wellicht als de deklagen onder ideale omstandigheden aangelegd worden

Dat is nu precies het probleem van de afgelopen weken, Herstellen door volledig vervangen is niet handig ivm het weer enzo, dus worden er postzegels geplakt (kleine stukjes herstelt) waar rafels aan de randen (lassen) bij ontstaan of wordt er koud asfalt in de gaten gedrukt. Deze stukken zijn na een enkele vorst weer opnieuw aan de beurt omdat het water daar in blijft staan, opvriest, de stenen uit elkaar drukt en na strooien/dooien worden de herstellingen weer aan gort gereden.

Waar voorheen slechte plekken in de boven- maar ook zeker nu in de onderlagen het net hielden worden deze er nu uit gereden. Maar we wisten toch dat er enorm veel achterstallig onderhoud was?
Offline |FZ|
Master
vr 05 maart 2010, 11:38 Bericht 

Op de A12 hebben ze nu wel hele stukken er opnieuw ingelegd. Inclusief strepen in een paar nachten ofzo. Ik heb ze er niet mee bezig gezien in ieder geval.
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 maart 2010, 11:44 Bericht 
Behalve hele ernstige gaten mogen er geen extreme belemmeringen optreden zoals recent op de A1 en worden de werkzaamheden 's nachts gedaan. Een beetje vorst kan wel tijdens het aanbrengen van urgente plekken al heb je het liever niet als aannemer. Je kunt er voor kiezen om de opdrachtgever erop te wijzen dat je geen of een beperkte garantie geeft op het werk O:)
Offline Furr
Master
vr 05 maart 2010, 12:06 Bericht 
A1 tussen Bathmen en Markelo waar ik schade heb opgelopen liggen nieuwe stukken in :)
Offline Smookey
FS medewerker
vr 05 maart 2010, 12:40 Bericht 
A44 vanaf Burgerveen tot de eerste afrit is een leuk stukkie voor als je nog ruit/lakschade moet claimen maar geen exacte lokatie meer weet.
 [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2