Pagina 1 van 1  [ 28 berichten ]
Offline JRdeH
Respect
do 23 jun 2011, 14:43 Bericht 

Wordt dit nu elke week een gewoonte dat er constant van die idioten op elkaar blijven rijden? Vanmorgen potverdomme 2.5 uur over gedaan van Almere naar Amsterdam.. Handig als er op de A6 een ongeluk gebeurt en dan ook nog de parallelbanen dichtgooien omdat er een camera het niet doet... :fp: en als je nu naar de verkeersinfo kijkt springen de tranen je meteen in de ogen.. :duh: :fp:

tussen knp. Diemen en Muiden
[!]twee afgesloten rijstroken in verband met een ongeval

Om gestoord van te worden..
Offline RucphenNB
Master
do 23 jun 2011, 14:48 Bericht 
IPV in Almere in Amsterdam gaan wonen? Zo groot is het verschil niet meer. O:)
Offline Signum
Master
do 23 jun 2011, 14:53 Bericht 
Wisselbaan was gewoon open vanuit Almere naar Amsterdam vanmorgen. Lekker met 140 over de wisselbaan gereden en hard gelachen naar al die mensen die vast stonden op de A1 :lol:
Offline JRdeH
Respect
do 23 jun 2011, 15:47 Bericht 

Bij mij was ie dus dicht.. :(
Offline Speedy J
Master
do 23 jun 2011, 15:48 Bericht 
Signum schreef:
en hard gelachen naar al die mensen die vast stonden

Dat is ook niet heel erg lief heh.
Offline Vroeg op
Master
do 23 jun 2011, 16:14 Bericht 
'T is al weer een tijdje terug dat ik in de ochtendfile stond op de A1. Meestal knal ik met 130 over de wisselbaan. Alleen lijkt die ook ontdekt door de battarijenbakken en Atos lokkalike's
Offline Rens
Die hard
do 23 jun 2011, 16:18 Bericht 

Signum schreef:
Wisselbaan was gewoon open vanuit Almere naar Amsterdam vanmorgen.

Die was dicht (storing), dus dan was je waarschijnlijk vrij laat? Om 10.00 was ie ieder geval wel weer open.
Offline flozzy
Pro
do 23 jun 2011, 18:41 Bericht 
Ik dacht dat het om een Audi ging bij het lezen van de titel :roflol:
Offline Signum
Master
do 23 jun 2011, 18:46 Bericht 
Rens schreef:
Die was dicht (storing), dus dan was je waarschijnlijk vrij laat? Om 10.00 was ie ieder geval wel weer open.

Link

Tijd op de VD klopt niet helemaal, maar dit was om half 9.
Offline JayJay
Master
do 23 jun 2011, 23:40 Bericht 

Huh? Waarom staan al die schapen in de file en gaan die niet de wisselbaan op? Ik kom nooit in die buurt.
Offline Signum
Master
vr 24 jun 2011, 11:52 Bericht 
JayJay schreef:
Huh? Waarom staan al die schapen in de file en gaan die niet de wisselbaan op? Ik kom nooit in die buurt.

Dat vraag ik me elke ochtend af :D Mensen kijken tegenwoordig niet meer in het verkeer.
Offline Rens
Die hard
vr 24 jun 2011, 12:03 Bericht 

Signum schreef:
Tijd op de VD klopt niet helemaal, maar dit was om half 9

Ben ik voor niks pas om 10 uur weggegaan :fp: Media/journaal :thumb_d:

Signum schreef:
Dat vraag ik me elke ochtend af Mensen kijken tegenwoordig niet meer in het verkeer.

Er is daar niet veel file meer tegenwoordig. Als er file is blijven er inderdaad veel staan wachten terwijl de wisselstrook gewoon open is en redelijk vooruit komt :x
Offline Guppenklup
Master
vr 24 jun 2011, 12:11 Bericht 
Imperium schreef:
dan ook nog de parallelbanen dichtgooien omdat er een camera het niet doet...

Sorry, maar daar bestaat geen enkel excuus voor :boos: of die camera's het nu wel of niet doen, het asfalt is echt wel te berijden :fp:
Offline Guppenklup
Master
vr 24 jun 2011, 12:18 Bericht 
Imperium schreef:
Wordt dit nu elke week een gewoonte dat er constant van die idioten op elkaar blijven rijden?

Hier zal je inderdaad altijd rekening mee moeten houden. Zolang het verkeershandhavingsbeleid er op gericht is snelheidsbekeuringen te scoren en iedere overige vorm van gevaarzetting volstrekt te negeren zullen er veel ongevallen blijven gebeuren. Er wordt op de snelweg slecht gespiegeld, veel te weinig afstand gehouden, geen voorrang verleend, dan wel voorrang genomen, met (veel) te lage snelheid ingevoegd en het is gewoon veel te vol op de weg.
Offline Signum
Master
vr 24 jun 2011, 18:33 Bericht 
Ja die VROSsers staan ook niet graag in de file :lol: Zouden ze wel moeten doen als je het mij vraagt.
Offline Tweebel
Master
za 25 jun 2011, 11:09 Bericht 
Signum schreef:
Ja die VROSsers staan ook niet graag in de file :lol: Zouden ze wel moeten doen als je het mij vraagt.

Vervelende is ook dat hufterig gedrag in de file nauwelijks controleerbaar is, behalve wellicht met een helikopter ofzo...
Offline regiorunner
Master
za 25 jun 2011, 15:40 Bericht 
:boos: Was ook eens een keertje met de auto naar Amsterdam :boos: :boos: Sjitsooi daar. 's Morgens dat gedoe met die Camera's en 's Middags dus een spoedreparatie bij de oprit vaan de wisselstrook :duh:.

Een voordeel: Doordat de A1 is uitgebreid leken veel mensen (en de cops) de N1 vergeten. Ik niet :thumb: (f)
Offline Rens
Die hard
za 25 jun 2011, 19:32 Bericht 

Vandaag weer een ongeluk op de a1 bij muiden :x
Offline Signum
Master
zo 26 jun 2011, 9:55 Bericht 
Hmm.. er gebeuren veel ongelukken de laatste paar dagen :schudnee:
Offline Glorfindel
Pro
zo 26 jun 2011, 10:16 Bericht 

regiorunner schreef:
de N1

Die ken ik niet, is dat de Maxisweg?
Offline regiorunner
Master
zo 26 jun 2011, 16:38 Bericht 
Glorfindel schreef:
regiorunner schreef:
de N1

Die ken ik niet, is dat de Maxisweg?

Dat is de FS codenaam voor het alternatief van de A1, globaal vanaf afrit Gooimeer tot Diemen. :thumb: De Maxisweg maakt daar ook deel van uit.
Offline Masterdam
Master
ma 27 jun 2011, 6:29 Bericht 
Guppenklup schreef:
Sorry, maar daar bestaat geen enkel excuus voor of die camera's het nu wel of niet doen, het asfalt is echt wel te berijden

Sorry maar daar bestaat een prima excuus voor: in het geval van een pechgeval is het best vervelend dat er geen vluchtstrook meer bestaat. Dan is het prettig als er binnen een minuutje een kruis op komt. Het alternatief is: helemaal geen spitsstrook. Kies maar.

Dat asfalt te berijden is is geen reden. Daarmee suggereer je dat we overal wel over de vluchtstrook zouden kunnen rijden, of op een driestrookssnelweg met z'n vijven naast elkaar.
Offline M4rk
Master
ma 27 jun 2011, 6:52 Bericht 
Masterdam schreef:
Dat asfalt te berijden is is geen reden. Daarmee suggereer je dat we overal wel over de vluchtstrook zouden kunnen rijden, of op een driestrookssnelweg met z'n vijven naast elkaar.

Dat zie ik regelmatig in 't buitenland.. kan prima.
Offline Dave
FS Webmaster
ma 27 jun 2011, 9:03 Bericht 
regiorunner schreef:
Dat is de FS codenaam

Ja die heb jij zelf verzonnen :x :x
Offline Guppenklup
Master
ma 27 jun 2011, 10:26 Bericht 
Masterdam schreef:
Sorry maar daar bestaat een prima excuus voor: in het geval van een pechgeval is het best vervelend dat er geen vluchtstrook meer bestaat. Dan is het prettig als er binnen een minuutje een kruis op komt. Het alternatief is: helemaal geen spitsstrook. Kies maar.

Nooit van telefoon gehoord? Kom op zeg, zijn we met z'n allen nou zo debiel geworden dat we niet meer zelf durven na te denken in het verkeer? Ik blijf er dus bij, ook als de camera's het niet doen, gewoon openzetten.
Offline Guppenklup
Master
ma 27 jun 2011, 10:27 Bericht 
Guppenklup schreef:
Hier zal je inderdaad altijd rekening mee moeten houden. Zolang het verkeershandhavingsbeleid er op gericht is snelheidsbekeuringen te scoren en iedere overige vorm van gevaarzetting volstrekt te negeren zullen er veel ongevallen blijven gebeuren. Er wordt op de snelweg slecht gespiegeld, veel te weinig afstand gehouden, geen voorrang verleend, dan wel voorrang genomen, met (veel) te lage snelheid ingevoegd en het is gewoon veel te vol op de weg.

O:) en jawel hoor
Rens schreef:
Vandaag weer een ongeluk op de a1 bij muiden
Offline regiorunner
Master
ma 27 jun 2011, 10:27 Bericht 
Dave schreef:
regiorunner schreef:
Dat is de FS codenaam

Ja die heb jij zelf verzonnen

Ik niet alleen
:P
Offline Masterdam
Master
ma 27 jun 2011, 10:41 Bericht 
Guppenklup schreef:
Nooit van telefoon gehoord? Kom op zeg, zijn we met z'n allen nou zo debiel geworden dat we niet meer zelf durven na te denken in het verkeer?

Ik heb van een telefoon gehoord. En ik heb ook het nummer van de centrale. Sommige mensen hebben dat nummer niet. Ik ben eens achter iemand gaan staan die stilstond op rijstrook 1 op de A4-A10 (dat is de meest linkerstrook van 3 dus he)! Ik liep naar haar toe, zit ze aan de telefoon: "Hallo ANWB? Ik sta op de A4 en mijn auto doet niks meer." DAT is de praktijk Guppenklup. Dan kan je misschien dus wel 10 minuten wachten voordat er een kruis te zien is.
 [ 28 berichten ]