Pagina 3 van 3  [ 121 berichten ]
Offline Snel weg
Master
di 13 dec 2005, 13:10 Bericht 

Worf schreef:
freudeamfahren schreef:
Maar, je moet toegeven dat er ook agenten zijn die zonder dringende reden de verkeersregels aan hun laars lappen.

Tuurlijk. Hezelfde dat er FS-ers zijn die dat ook doen :x

Met dat verschil dat de FS-ers die dat doen niet vervolgens de agenten gaan bekeuren, en andersom wel.
Offline garco
Master
di 13 dec 2005, 14:09 Bericht 
Ik wilde nog even uitstappen bij het stoplicht om tegen ze te zeggen:

'U viel mij op door uw snelheid...'

Maar ja, dat durfde ik niet.
Offline Worf
Master
di 13 dec 2005, 14:51 Bericht 
garco schreef:

Schijtlijster :nono:
Offline garco
Master
di 13 dec 2005, 15:35 Bericht 
Worf schreef:
garco schreef:

Ja sorry, allemaal grootspraak... :oops:
Offline Inkie
Nieuwkomer
di 13 dec 2005, 20:20 Bericht 
garco schreef:
Agent Smith schreef:
Wat heb jij toch met te hard over de A28 rijdende politie mensen?? :lol: :D

Het werkt als een magneet....

Niet alleen de A28 werkt als een magneet.. Vooral niet als je na 23:00u nog vanaf he werk naar huis moet :P
Dan werken alle snelwegen als een magneet :D
Offline FlashLight
Pro
wo 14 dec 2005, 13:24 Bericht 

freudeamfahren schreef:
Maar, je moet toegeven dat er ook agenten zijn die zonder dringende reden de verkeersregels aan hun laars lappen.

Ja, dat is moeilijk te ontkennen. Alleen als er iets gebeurd zijn ze misschien nog wel zwaarder de klos dan een gewone automobilist. Reprimande, schorsing, ontslag... dat soort dingen..
Offline toledo
Die hard
wo 14 dec 2005, 13:30 Bericht 
Ach ik kijk er al niet meer van op.
Gistermiddag werd ik ook ingehaald door een auto van onze lieve vrienden.

Met 150 op de teller nog niet bij te houden. Minimaal een kilometertje of 10 achter ze gezeten. Toen ze aan de horizon verdwenen. Niet eens een auto met rode strepen, maar alleen de blauwe en een balk op het dak.
Offline Daniel
Master
wo 14 dec 2005, 15:46 Bericht 
Worf schreef:
garco schreef:

Nou, eerder bescherming van de eigen portemonnee. Over het algemeen hebben de agenten een onderontwikkeld gevoel voor humor in het contact met de burger. Als hij deze opmerking had geplaatst hadden ze net zo lang lopen zoeken totdat ze een bekeuring konden uitdelen. Eventueel zelfs met dubbele airmiles als hij zich niet kon identificeren.
Offline I love 180 km/h
Nieuwkomer
wo 14 dec 2005, 21:28 Bericht 
Nou ik ken er ook nog wel een paar leuke voorbeelden.

- Bij mijn ouders ingebroken. Politie komt te laat en doet alleen een sporen onderzoek. Wij vinden dag later de zonnebril (was van een bekende) doen het in een zakje en naar het Politie Bureau. Krijgen daar glashard te horen dat ze er niks mee doen omdat ze er geen mensen voor hebben (kan gebeuren). MAAR we rijden naar huis (7km) komen toch gvd twee flitsters tegen. Ja en dan denk ik trek die klojo's uit de auto en ga es politiewerk doen (boeven vangen o.i.d.)

Voorbeeld no. 2

- Ik rijdt over de A32 H'veen richting leeuwarden. Snelheid zo'n 130 km/h op cruise. Wordt ik notabene ingehaald door een Opel Frontera in wit-blauwe striping met blauwe lampen op het dak en letters politie op de zijkant / achterkant / voorkant. Hij zal zo'n 150 gereden hebben maar ook nog MET aanhanger...!!! Heb vervolgens 0900-TUIG gebeld en gevraagd of ze me door kon verbinden met politie Heerenveen. En gevraagd of die meneer met z'n frontera en aanhanger zo hard mocht rijden. Vraagt zij nog of het wél een collega van haar haar is.... heb daarop geantwoord dat de brandweer niet met auto's van de Politie rond crost en dat het heel erg waarschijnlijk wel collgega's van haar waren. Ze zei dat de collega's in dit geval een spoedklus hadden. Ik heb toen aan haar gevraagd is het niet verstandiger de aanhanger op de vluchstrook te zetten en vervolgens zonder aanhanger maar dan mét optische én geluidssignalen te gaan rijden. Ze zei dat ze het uit zou zoeken. Nu dacht ik dan ga ik dat ook doen. En nu kom ik Janiho zijn verhaal....de heren gingen naar.......... McDonnalds bij Goutum....lekker dringend hoor...!!!!

En ik werd een week tevoren aangehouden met aanhanger door een motormuis met de mededeling dat 100 km/h onverantwoordelijk van mij was gezien de max. snelheid van 80 km/h...was er niet voor niks hoor.... :nono: :nono: neej echt heel erg gevaarlijk.
Heb hierop geantwoord dat het idd. dom van me was en dat ik niet op lette. Heb beloofd aan oom agent dat ik op de snelweg in het vervolg 80 km/h op cruise ga rijden. O:) O:) Dus bleef het bij een waarschuwing.
Offline garco
Master
do 15 dec 2005, 10:00 Bericht 
Dat van die zonnebril snap ik niet... :oops:
Offline Derek
Master
do 15 dec 2005, 10:30 Bericht 
Ik ook niet..
Offline MarkyMark
Master
do 15 dec 2005, 11:03 Bericht 
Ik denk: Zonnebril gevonden als spoor van de inbraak, met mogelijk vingerafdrukken etc...
Offline garco
Master
do 15 dec 2005, 11:16 Bericht 
MarkyMark schreef:
Ik denk: Zonnebril gevonden als spoor van de inbraak, met mogelijk vingerafdrukken etc...

Maar die was van een bekende?..... :huh:
Offline garage
Master
do 15 dec 2005, 11:23 Bericht 
Ik vermoed dat de zonnebril buiten het huis is gevonden, en als verloren buit kan worden beschouwd (Verloren als in 'uit de handen laten vallen tijdens het vluchten') :thumb:
Offline I love 180 km/h
Nieuwkomer
do 15 dec 2005, 16:46 Bericht 
garco schreef:
MarkyMark schreef:

Maar die was van een bekende?..... :huh:

Jazeker ik herkende deze zonnebril en ik wist van de eigenaar de voornaam en achternaam en geb. datum van deze persoon....

Sorry....beertender...laat.....foutjes..... :oops:
Offline boersma
Master
do 15 dec 2005, 21:51 Bericht 
Een controleur langs de kant in zijn auto is niet opgeleidt om sporenonderzoek te doen bij inbraak... dus laat die lekker in zijn auto snurken.
Offline I love 180 km/h
Nieuwkomer
do 15 dec 2005, 21:59 Bericht 
boersma schreef:
Een controleur langs de kant in zijn auto is niet opgeleidt om sporenonderzoek te doen bij inbraak... dus laat die lekker in zijn auto snurken.

School em dan om zodat ie dat wel kan doen of is het intelligentie niveau van de gemiddelde controleur zo laag dat dat een gemiddelde zwakzinnige het werk van een controleur ook kan doen. Want dan idd. laat die dan maar lekker in zijn auto liggen snurken/kwijlen..... :roll:
Offline boersma
Master
do 15 dec 2005, 22:09 Bericht 
I love 180 km/h schreef:
boersma schreef:

School em dan om zodat ie dat wel kan doen of is het intelligentie niveau van de gemiddelde controleur zo laag dat dat een gemiddelde zwakzinnige het werk van een controleur ook kan doen. Want dan idd. laat die dan maar lekker in zijn auto liggen snurken/kwijlen..... :roll:

Een beetje respect voor de zwakzinnigen graag! (niet als grapje bedoelt)
Offline I love 180 km/h
Nieuwkomer
do 15 dec 2005, 22:31 Bericht 
boersma schreef:
I love 180 km/h schreef:
boersma schreef:

Een beetje respect voor de zwakzinnigen graag! (niet als grapje bedoelt)

Ik heb er zeker respect voor maar ik bedoelde het dus wél als grapje....
Maar respect heb ik zeker voor....ik heb namelijk met deze mensen gewerkt. Maar dat betekend niet dat als je een mopje over joden verteld dat je geen respect voor joden hebt......

Ik vertel geen mopjes over controleur's maar ik heb er geen respect voor dus dat zegt niet alles...

Ik vind het eerder een belediging voor de zwakzinnigen dat ze vergeleken worden met een controleur......
Offline Achiel
Master
ma 19 dec 2005, 23:58 Bericht 
Heb er ook 1:

Rijd vanavond door Terneuzen centrum. Zie in een zijstraat een politieauto staan die nadat ik paseer start en achter me aankomt. Netjes 50 over de Haarmanweg. Bij de 1e rotonde vergeten ze al richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde. Zodra het kan komen ze behoorlijk voorbijgevlogen. Ik besluit maar netjes 50 te blijven rijden i.v.m. meting als ik hun nu zou volgen. Ik word nu zelf door iemand ingehaald en besluit die dan redelijk te volgen. Bij het volgende stoplicht ongeveer 2 kilometer verder zie ik nog net dat ze rechtdoor gaan, ik besluit een andere route te nemen via links.

Een stuk verderop gaat het over op 70, maar door "iets" harder te rijden zie ik hun een paar stoplichten verder rechts van me staan, ik draai voor hen de weg op. Bij het volgend stoplicht (2 baans weg) weet ik nog iemand tussenons in te krijgen door 1 iemand met ongeveer 90 net voor de wegversmalling in te halen. Vervolgens netjes 80, en ja hoor, daar komen ze weer. Rijden vollebak voorbij. Besloten hen te volgen op gepaste afstand, snelheid rond de 110.

Nu komt het ergste, zij besluiten door het dorpje Zaamslag te rijden (50), ik neem de rondweg, die ongeveer een 500 meter langer is. Ik rijd 110-120 maar nog weten hun eerder door het dorp te zijn dan mij (1 totaal niet overzichtelijke gelijkwaardige kruising en 1 overzichtelijke) M.a.w. ze hebben echt gigantisch doorgereden. Vervolgens verdwijnen ze weer aan de horizon en moet toch rond de 110 rijden om enigzins bij te blijven. Net als hun netjes remmen voor de flitspaal bij Vogelwaarde. De volgende 2 rotondes geven de heren weer geen richting aan.

Nu kan ik weer iets dichterbij komen omdat ze voorliggers hebben. Na de rondweg Terhole ga ik een andere kant op bij de rotonde, waar hun tevens weer geen richting aangeven.

Volgende halte voor hun vermoedelijk Politiebureau Hulst, de koffie zal wel warm staan..... :nono: Het betrof trouwens een Ford Mondeo, op nummers niet gelet.
Offline Guppenklup
Master
di 20 dec 2005, 0:07 Bericht 
typisch gedrag van die smurfen. geen richting aangeven, te hard rijden, en maar hopen dat ze iemand kunnen pakken. :evil:
 [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3