Pagina 2 van 2  [ 58 berichten ]
Offline Opa TRP
Master
wo 26 okt 2011, 21:30 Bericht 
Niet als elke politiewagen standaard een SnelheidsSlotAantekeningInRijbewijsDetector aan boord krijgt.
Offline Maserati Teun
FS medewerker
wo 26 okt 2011, 21:38 Bericht 
Opa TRP schreef:
SnelheidsSlotAantekeningInRijbewijsDetector
+
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Offline Aanhanger
Master
wo 26 okt 2011, 21:58 Bericht 
Reken maar dat de anpr afgaat als er een voertuig voorbijkomt dat op naam staat van een rijbewijshouder met slotbeperking.
Offline NooitTeSnel
Master
wo 26 okt 2011, 22:32 Bericht 
Het ging om het rijden in een voertuig van iemand anders. Die staat niet op de snelheidsslot-lijst in het ANPR-systeem, dus de enige manier om gepakt te worden is bij controle van je rijbewijs. Dat gebeurt vrijwel nooit, dus je kunt heel lang zonder snelheidsslot rond rijden.

Je bent alleen niet verzekerd, dus de ellende bij een aanrijding is niet te overzien....
Offline aapje
Master
wo 26 okt 2011, 22:47 Bericht 
Dit is zoals ik al jaren roep technisch absoluut onmogelijk. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je bv niet harder meer dan 120 kan rijden. Maar als het GPS signaal geblokkeerd wordt ben je daar ook alweer vanaf.
Offline NooitTeSnel
Master
wo 26 okt 2011, 23:02 Bericht 
aapje schreef:
Dit is zoals ik al jaren roep technisch absoluut onmogelijk

Dat was de conslusie van een eerder onderzoek (jaren geleden), blijkbaar is de techniek verbeterd en heeft RWS besloten om opnieuw een onderzoek te doen naar de mogelijkheden.
Offline plop
Master
za 29 okt 2011, 21:32 Bericht 
NooitTeSnel schreef:
Dat was de conslusie van een eerder onderzoek (jaren geleden), blijkbaar is de techniek verbeterd en heeft RWS besloten om opnieuw een onderzoek te doen naar de mogelijkheden.

ja die techniek is idd verbetert, het europeesche gps netwerk, helaas voor RWS staan de meeste satellieten nog op deze aardkloot.
misschien is dit een betere oplossing.
Afbeelding
maar zie die dingen liever zo.
Afbeelding
Offline jokertje
Nieuwkomer
zo 30 okt 2011, 0:23 Bericht 

Kenji schreef:

Ik heb een hele uitleg geschreven over dit en dat, maar dat moet jij wel snappen. Jij doelt op het feit dat de politie het vermogen niet had, om te bedenken dat er ongelukken kunnen gebeuren met de filefuik, en een onschuldige man het slachtoffer is geworden om 70 euro benzine.

Wij snappen het, snappen zij het wel?
 [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2