Pagina 5 van 5  [ 217 berichten ]
Offline umpire
FS medewerker
vr 18 maart 2011, 9:35 Bericht 
Ton. schreef:
Uppsala - Zwolle, 16 uur.

Met of zonder boot ??
Offline renkie
Master
vr 18 maart 2011, 9:37 Bericht 

Ik had laatst ook een leuke bij die Zweedse douana :)

"Where are you going"
.. Zweden ! (en rechtdoor wijzen)

Hij kon dr om lachen..;)
Offline umpire
FS medewerker
vr 18 maart 2011, 9:53 Bericht 
renkie schreef:
Ik had laatst ook een leuke bij die Zweedse douana :)

"Where are you going"
.. Zweden ! (en rechtdoor wijzen)

Hij kon dr om lachen..;)

Dan heb je mazzel gehad :wink:

Ik heb een keer mijn hele auto leeg kunnen halen, omdat kort daarvoor een Nederlander gepakt was met een aantal sporttassen vol met hash (wat ik later pas hoorde). Grapjes maken leek me op dat moment niet echt een slim plan :roll:
Offline Rover
Master
vr 18 maart 2011, 9:57 Bericht 
Ton. schreef:
Uppsala, jij?

Trollhättan
Online Ton.
Master
vr 18 maart 2011, 16:03 Bericht 
umpire schreef:
Met of zonder boot ??

Zonder. Over brug bij Kopenhagen en verder door Denemarken gereden.

Rover schreef:
Trollhättan

Ah, Saab-country. Werk/studie?
Offline Robin2
Master
vr 18 maart 2011, 16:04 Bericht 

Mikkie schreef:
Wat de fuck ga je dan eigenlijk in Stockholm doen?

Vriend opzoeken en party'en! :dag:
Offline Robin2
Master
ma 28 maart 2011, 14:19 Bericht 

Na mijn rit naar Berlijn van dit weekend, heb ik besloten deze trip uit te stellen. :fp:

Ik was toch wel behoorlijk moe na 5,5 uur rijden naar Berlijn, en dat wordt naar Stockholm alleen maar erger. Donderdag, vrijdag, zondag en maandag 6 uur rijden lijkt me zonde van m'n tijd. Alle tips neem ik zeker mee, maar dan wel voor deze zomer; dan doe ik het alsnog, maar dan goed. :D
Offline Warmaster
Master
ma 28 maart 2011, 15:17 Bericht 
Toch maar met het vliegtuig dan?
Offline Robin2
Master
ma 28 maart 2011, 15:18 Bericht 

Ja, maar niet dit weekend. Heb geen zin om te vliegen. :lol:

Daarnaast komt het financieel ook wel beter uit. :')
Offline -Joske-
Master
ma 28 maart 2011, 15:24 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Ik was toch wel behoorlijk moe na 5,5 uur rijden

Vind je dat gek als je snachts om 2 uur weg rijd? Ik heb dat ook een aantal keer gedaan, maar dan ben je de dag erna gewoon naar de klote omdat je totaal uit je ritme bent.
Offline Robin2
Master
ma 28 maart 2011, 15:27 Bericht 

Klopt ja, naar Stockholm zou ik wel rond christelijkere tijden gaan rijden, maar dan nog. 4 dagen 6/7 uur rijden terwijl je maar 5 dagen hebt, lijkt me niet verstandig.
Offline -Joske-
Master
ma 28 maart 2011, 15:36 Bericht 
Robin_v_G schreef:
Klopt ja, naar Stockholm zou ik wel rond christelijkere tijden gaan rijden, maar dan nog. 4 dagen 6/7 uur rijden terwijl je maar 5 dagen hebt, lijkt me niet verstandig.

Hmmm.. Maandag morgen om 6 uur weg, dan ben je savonds rond een uur of 8 / 9 daar. Dan met zijn 2e rijden. 1 tot de veerboot, en de ander tot Stockholm. Dan savonds om 9 / 10 uur je bed in duiken en dan lekker tot de volgende dag een uur of 10 slapen. Vrijdag morgen om een uur of 8 aan rijden en dan ben je savonds tegen een uur of 11 thuis. :wink:
Offline Mikkie
Master
ma 28 maart 2011, 16:43 Bericht 
Robin_v_G schreef:

Ideaal is anders inderdaad. Ik denk dat de vertrektijd van 2 uur je genekt heeft... da's half twee opstaan en dus in feite een nacht overslaan. Daarom gaan wij tegen half vijf. Vier uur de wekker is ook vroeg, maar als je bijtijds gaat slapen (zorgen dat je moe bent dus :P) kun je nog een uurtje of vijf pakken en aardig functioneren overdag.

Ik denk dat wanneer je overdag rijdt, de schade wel meevalt qua vermoeidheid. Jaren terug met het EK naar Bern was het retedruk, slecht weer, ongelukken, omleidingen etc. Uiteindelijk 11,5u over gedaan :duh: Stapte toen wel wat vermoeid uit (in m'n eentje gereden), maar het viel me nog mee. Ook toen ik vorig jaar overdag van Trier naar Amsterdam reed, er niets aan de hand. Toen ik echter 's avonds nog terug moest en om half twee de grens overstak, was het gelukkig rustig en kon ik doorknallen, maar merkte ik wel meer vermoeidheid dan overdag. Je moet gewoon wat extra je best doen om niet toe te geven aan de slaap ;).

Als je met twee man naar Stockholm rijdt, en je rijdt 's ochtends rond zes uur weg, moet het aardig te doen zijn, verwacht ik toch. Maar goed: liever voor de veilige optie kiezen dan het proberen en jezelf aan barrels rijden doordat je te moe bent...
Offline Robin2
Master
ma 28 maart 2011, 16:53 Bericht 

Had op de heenweg niet geslapen, kun je nagaan. ;)

Degene met wie ik naar Stockholm zou rijden heeft geen rijbewijs, dus dan wordt het gewoon een te riskante onderneming. Ik heb wel vaker 10 uur op een dag gereden, maar hoefde de dag erna niet nog eens lang in de auto te zitten. Dat scheelt wel natuurlijk.
Offline Mikkie
Master
ma 28 maart 2011, 17:04 Bericht 
Ah ja, dan wordt het inderdaad alweer een ander verhaal. Als je met twee man kan rijden, red je het wel in één dag. In je eentje is het een ander verhaal.
Offline Rover
Master
ma 28 maart 2011, 17:08 Bericht 
Ton. schreef:
Ah, Saab-country. Werk/studie?

Uitwisseling studie :D

Robin_v_G schreef:
Ja, maar niet dit weekend. Heb geen zin om te vliegen.

Daarnaast komt het financieel ook wel beter uit. :')

Goed op Ryanair aanbiedingen letten, geregeld voor minder dan 20 euro retour (inclusief alle kosten, behalve als je veel bagage meeneemt)
Offline JayJay
Master
wo 30 maart 2011, 20:51 Bericht 

Betere tip, inschrijven op de Ryanair nieuwsbrief. Die kortingsaanbiedingen gelden soms maar voor 36 uur...
 [ 217 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5