Postingstijd interval gedetecteerd van 55.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 53 berichten ]
Offline Johnt64
Nieuwkomer
do 01 dec 2011, 11:30 Bericht 

geelhoed schreef:
Schoolzone?

Yep, schoolzone
Afbeelding

De meeting vond plaats na de 30zone , waar je weer 50km/u mag rijden .
Inderdaad de betreffende Harleyrijder stuurde met een grote boog om de auto heen en zal uiterst links van de weg gereden hebben

Afbeelding
Offline geelhoed
Master
do 01 dec 2011, 11:38 Bericht 
Ik weet wat het is: verkeersbeleid/is-dit-een-zonebord-t68489.html
Een schoolzone zegt niets. Die 30 eronder wel...
Offline Johnt64
Nieuwkomer
do 26 jan 2012, 9:54 Bericht 

Om niet topics onnodig te openen , toch maar de up-date hier neergezet.

Op mijn Wob verzoek heb ik antwoord gehad van de Politie Midden Gelderland. Hoewel zij al aangegeven hadden een langer termijn dan vier weken nodig te hebben , kwam het antwoord toch binnen de termijn.
Of ik daar wat aan heb is maar de vraag;

Mijn verzoek om
- Het brondocument (= foto bij een flitspaal). De video/foto (op originele grootte en hoogst mogelijk resolutie) van de genoemde overtreding, voorzien van datum en tijdstip. Fotofilmnr.: 0004110928;
werd beantwoord met een Printje van de al bekende foto wat op Mijn Politie.nl staat, maar dan wel tig keer slechter omdat de ambtenaar in zijn luiigheid de foto zwart/wit heeft iuitgeprint en alle details daardoor verloren zijn gegaan. Feitielijk is het zo slecht dat de gegevens rechtboven haast met een vergrootglas gelezen moeten worden.
Zoals gezegd is de foto verder hetzelfde als die je hier in det topic vind . Dus mijn auto staat midden in de foto.
Afbeelding

Wat kan ik hier verder aan doen? 2de WOB indienen en nog preciezer aangeven?

De politie deelde mede dat mijn verzoek om 2 foto's voor en 2 foto's na het brondocument niet gehonoreerd werd om dat dit niet ter zake doende was. Kan ik als nog eisen deze toe te sturen?

Verder kwam er een breif van het CJIB binnen waarin gemeld werd dat ik tot 30 januari de tijd heb om een telefonische verklaring af te leggen.
Is het verstandig om telefonisch te melden dat ik het niet met de boete eens ben omdat ik niet de feitelijk overtreder was en dus het verkeerde motorvoertuig geflitst is?
 [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2