Pagina 2 van 2  [ 57 berichten ]
Offline plop
Master
do 29 dec 2011, 23:37 Bericht 
Masterdam schreef:
Snelle conclusie. Langere remweg? Split (losse steentjes) op de weg? Ontbrekende markering? Vergeet die claimcultuur niet he, die ik net noemde...

dacht precies hetzelfde.
je weet nooit of ze die nacht hebben staan freezen.
Offline Pen
Pro
vr 30 dec 2011, 0:20 Bericht 
Masterdam schreef:
Snelle conclusie. Langere remweg? Split (losse steentjes) op de weg? Ontbrekende markering? Vergeet die claimcultuur niet he, die ik net noemde...

Ik weet het niet hoor, ben er niet bekend en al helemaal niet met het project.

Neuh. Strak zwart asfalt, reflecterende markering. Eigenlijk gewoon een schitterend stuk autosnelweg, incluis vluchtstrook. Maar je mag er maar 50. Terwijl de 'normale' vmax 70km/h al volslagen idioot is.
Offline Masterdam
Master
vr 30 dec 2011, 0:30 Bericht 
De remweg kan je niet aflezen aan de kleur asfalt he... Vaak mag de aannemer de 50-borden pas weghalen nadat er een remproef heeft plaatsgevonden. Of nog mooier, nadat de remproef heeft plaatsgevonden, wordt er geconcludeerd dat de borden juist moeten blijven staan.

Ik haal hem er voor de lol nog even bij: claimcultuur. :wink:
Offline plop
Master
vr 30 dec 2011, 0:39 Bericht 
Pen schreef:
Het is nu ook geen N-weg meer, maar gewoon 'Europaweg Noord'.

provincie geen geld of zin om de werkzaamheden uit te voeren?
Offline Cweepz
Master
vr 30 dec 2011, 0:59 Bericht 
Zal ik ook wat roepen?

Borden vergeten op te halen, voorraad borden aan moeten vullen om het budget op te maken/zeker te stellen. :duh:
Offline plop
Master
vr 30 dec 2011, 12:18 Bericht 
Cweepz schreef:
Borden vergeten op te halen, voorraad borden aan moeten vullen om het budget op te maken/zeker te stellen.

klinkt niet helemaal logisch, de klus gaat naar de goedkoopste aannemer.
daarnaast is er of sprake van urengeld of een aangenomen klus.
in geval van het eerste zal de aannemer inderdaad de boel proberen op te rekken, maar bij de laatste juist zo snel mogelijk werken.
en meestal worden de borden gehuurd, zie achterkant of dat het geval is.
Offline Smookey
FS medewerker
vr 30 dec 2011, 12:48 Bericht 
Laguna schreef:
als er TOCH meer borden moeten komen laten we dan opteren voor de borden die ik in de UK wel eens zie, met het telefoonnummer van een instantie die je kunt bellen als je meent dat de snelheidsbeperking van de aannemer er ten onrechte staat

Pindakaas, in Belgie doen ze dat ook maar RWS zegt: bel maar met 0800-8002, dan houden we het centraal ... en doen we er nix mee.

Hier in het dorp al weken Vmax 30 (voor een kruising, wwz erna :fp: ), wat denk je, houdt iemand zich eraan? Echt niet. Raar he?
 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2