Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Online InsecureThreat
Master
wo 16 feb 2011, 15:36 Bericht 
In Amsterdam is een plek waarvan ik niet weet of het nou een parkeerplek is, of een oprit, of een ander soort weg. Er staan geen borden om iets aan te duiden (nog wel de fundering voor een bord) en er is nog heel vaag een wit kruis zichtbaar. Ik vermoed dat het bedoeld was als laad/los plek, maar dat is het nu niet meer. Helaas heb ik niet echt een goede foto. alleen een linkje van Google maps, van een afstandje.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.33 ... 65,,1,1.88
het gaat om de plek waar de witte bus staat. Die witte lijnen zijn tegenwoordig nauwelijks meer te zien.

Waarom ik dit wil weten: het is voor ons de beste plek om te staan als we een aantal containers moeten legen, en er staan nogal eens andere auto's daar geparkeerd...
Offline Aanhanger
Master
wo 16 feb 2011, 17:28 Bericht 
Laad- en losplek.
Bord zal wel uit de grond gereden zijn, op streetview staat het bord er nog.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&t=h&laye ... 00215&z=22
Online InsecureThreat
Master
wo 16 feb 2011, 18:48 Bericht 
dat is het hem juist, heb dat bord er in een jaar tijd nooit zien staan, terwijl in de tussentijd een ander bord ernaast al wel meerdere keren vervangen is. Zonder dat bord, wat is het dan?
Offline Aanhanger
Master
wo 16 feb 2011, 19:23 Bericht 
lastig.
Een laad- en losplek waar het bord ontbreekt zou in pricipe dan een gewone parkeerplek moeten zijn, maar echt een vak is het ook weer niet. Zonder bord erbij is het gewoon onduidelijk.
Offline 18 Wheels
Master
do 17 feb 2011, 0:31 Bericht 
Is een Los/Laad plek op het Gelderlandplein.
Alléén denk ik dat het bedoelt is voor Busjes en niet voor Vrachtwagens, omdat er een verraderlijke balk boven de plek hangt....!! O:) :lol: :dag:
Online InsecureThreat
Master
do 17 feb 2011, 5:24 Bericht 
18 Wheels schreef:
Alléén denk ik dat het bedoelt is voor Busjes en niet voor Vrachtwagens, omdat er een verraderlijke balk boven de plek hangt....!! O:) :lol: :dag:

Je komt eerst wat paaltjes tegen, daarna pas de balk. Ik pas met de vrachtwagen er op (9,40m + 30 cm treeplank + 1,5 meter speelruimte voor de belading :wink: ).
Offline 18 Wheels
Master
do 17 feb 2011, 11:41 Bericht 
InsecureThreat schreef:
Je komt eerst wat paaltjes tegen, daarna pas de balk. Ik pas met de vrachtwagen er op (9,40m + 30 cm treeplank + 1,5 meter speelruimte voor de belading

Als er tenminste niet al iemand anders "geparkeerd" staat tenminste....! :colaatje: :duh:
Online InsecureThreat
Master
vr 18 feb 2011, 18:34 Bericht 
18 Wheels schreef:
Als er tenminste niet al iemand anders "geparkeerd" staat tenminste....! :colaatje: :duh:

Yup, en daarom wil ik graag weten wat voor weg het zonder dat bord is :wink:
Maakt het makkelijker mensen weg te sturen (f)

Als er iemand staat moet ik nu gewoon de complete weg blokkeren. Vinden mensen ook niet leuk :[
Offline Aanhanger
Master
vr 18 feb 2011, 20:10 Bericht 
Waarom bel/mail je de gemeente niet en vraag of ze het laad/bord weer kunnen aanbrengen?
 [ 9 berichten ]