Pagina 1 van 1  [ 1 bericht ]
Offline edjejanssen
Die hard
di 18 dec 2012, 12:14 Bericht 
Iemand ervaring hierme; begrijp dat het geen dwingend iets is maar tot op heden niets vernomen. Gaarne jullie op-/aanmerkingen.

De Officier van Justitie
Antwoordnummer 53043
3503 VB Utrecht

Betreft: In gebreke blijven
Nummer: xxxxxxxxxxxxxx

Woonplaats, 30-10-2012

Geachte meneer, mevrouw,

Op 8 november 2011 heb ik van u een beschikking ontvangen beschikkingsnummer xxxxxxxxxxxxxx.
Hierop ben ik in beroep gegaan welke door u ongegrond is verklaard.

Na deze stap heb ik officieel een beroepsschrift ingediend bij de kantonrechter, aangezien de ongegrond verklaring in mijn ogen onjuist is.

U heeft mij daarop een ontvangstbevestiging d.d. 05-04-2012 gestuurd waarin u mij wijst op de noodzaak tot zekerheid stellen. Deze zekerheidsstelling had ik allang betaald, namelijk op 21-02-2012 al!

De WAHV geeft veel rechten en plichten, waaronder art. 11, lid 1, om een zaak binnen 6 weken na het betalen van de zekerheidsstelling, voor te leggen aan de kantonrechter.

Op 29-10-2012 heb ik het CVOM gebeld en daar vertelden zij mij dat de zaak nog NIET was doorgestuurd naar de kantonrechter. Er zou namelijk een heroverweging plaatsvinden. De termijn is ruim verstreken en daarom stel ik u in gebreke.

Ik verzoek u dan ook om de beschikking te vernietigen, onder art. 11, lid 1, en mijn zekerheidsstelling van € 76.00 terug te storten inclusief de wettelijke rente.

Hoogachtend,

[ 1 bericht ]