Pagina 3 van 3  [ 123 berichten ]
Offline graspol
Respect
do 19 jan 2012, 17:37 Bericht 
Gelukkig hebben we deze nog
Offline dikkydik
Master
vr 20 jan 2012, 17:01 Bericht 
Kleine aanpassing over de uitleg van de gegevens op de foto.

Eerder geplaatst:

Afbeelding

Wordt vervangen door onderstaande voorbeelden.

Uitleg van alle cijfertjes van de gebruikte apparatuur (TP5276)

Afbeelding
Afbeelding
Offline graspol
Respect
vr 03 feb 2012, 17:22 Bericht 
Vandaag bericht van CVOM, maar niet wat ik verwachtte....
Ik heb een WOB verzoek verstuurd vanwege het extra PV dat door hen is opgemaakt.
Krijg ik een brief dat mijn bezwaar onder de kantonrechter wordt gebracht en dat ik zekerheid moet stellen.
Nu wilden we toch naar de rechter, daar niet van, maar dit is wel een beetje vreemd.

Toch maar even een extra verzoekje gestuurd voor uitleg.
Volgende week gaat de bezwaar fax voor de rechter er uit, dus ben benieuwd
Online Bounty
Die hard
vr 03 feb 2012, 17:41 Bericht 

Als ik jou was had ik 4 weken + 1 dag gewacht en dan een aanvullend beroepschrift met 1 zinnetje ingebrekestelling.
Offline Furr
Master
vr 03 feb 2012, 17:59 Bericht 
Idd.
Offline graspol
Respect
vr 03 feb 2012, 20:01 Bericht 
Had ik ook over zitten denken, maar ik wilde niet dat er een of andere rommelige gang naar de rechter ontstond....
Maar heb niks over het andere wobverzoek gezegd (heb alleen verzoek tot informatie verstuurd) en daar is niet op besloten, dus die ingebreke is gewoon verstuurd (was overigens eergister)
Online mwj
Master
vr 03 feb 2012, 20:19 Bericht 
graspol schreef:
Had ik ook over zitten denken, maar ik wilde niet dat er een of andere rommelige gang naar de rechter ontstond....

Hoezo, een ingebrekestelling in vormvrij !!

Je kunt het de volgende keer er best in zetten. Als het dan voor de rechter komt, kan die niet anders oordelen dan dat ze maar beter hadden moeten lezen.
Offline graspol
Respect
ma 06 feb 2012, 13:17 Bericht 
Ik wil het volgende beroep sturen naar de rechter.
Iemand nog commentaar? Alvast bedankt!

[PERSOONLIJKE GEGEVENS]

CVOM
Unit Mulder Kanton
Postbus 8225
3503 RE Utrecht
Fax: 030-2903870

[DAGTEKENING]

Betreft: Beroepschrift beschikking CJIBnummer [XYZ]

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij stel ik beroep in tegen de beslissing van de Officier van Justitie d.d. [XYZ] met betrekking tot het beschikkingsnummer (CJIBnummer) [XYZ], waarvan een kopie is bijgevoegd en waarin negatief werd beschikt.

Ik heb in mijn bezwaar tegen de beschikking duidelijk aangegeven waarom de constatering van de vermeende overtreding niet klopt, onder andere gewezen op de onduidelijkheden m.b.t. de foto hier van.
Ik heb verzocht om wettig, overtuigend en ondubbelzinnig bewijs, maar dit heb ik niet ontvangen.
Kennelijk heb ik mijn bezwaar niet voldoende duidelijk kunnen maken bij de Officier van Justitie, en derhalve zou ik mijn bezwaar graag voor willen leggen aan de kantonrechter behorende bij mijn woonplaats.
Ik verzoek u dan ook mijn beroep daar in te stellen.

Verder lijkt het mij goed te vermelden een deel van de door mij opgevraagde documenten onder de Wet Openbaarheid van Bestuur op moment van schrijven nog niet zijn aangeleverd door de verschillende betrokken instanties. Dit belemmert mij bij het verduidelijken en onderbouwen van mijn bezwaar en het schaadt mijn mogelijkheid van en voorbereiding op een verdediging.

Afsluitend wil ik u melden dat ik dit beroep zowel per post als per fax verstuur, om er zeker van te zijn dat u het binnen de gestelde termijn ontvangt.
Daarom verzoek ik u ook per ommegaande een ontvangstbevestiging te sturen op het eerste schrijven van dezen dat u ontvangt.
Hoogachtend,

[NAAM EN HANDTEKENING]

Bijlagen:
1. Kopie beslissing Officier van Justitie (d.d. [XYZ])
Offline graspol
Respect
di 07 feb 2012, 6:37 Bericht 
iemand?
Offline graspol
Respect
di 07 feb 2012, 16:41 Bericht 
Ik gok het er maar op ;)
Offline Furr
Master
di 07 feb 2012, 16:55 Bericht 
Ja is goed hoor, had gisteren al gelezen.
Offline graspol
Respect
di 07 feb 2012, 20:07 Bericht 
ah nice...thanx!
Offline dikkydik
Master
di 07 feb 2012, 20:21 Bericht 
Kort en bondig, kortom perfect! :thumb:
Offline graspol
Respect
do 09 feb 2012, 14:29 Bericht 
De WOB naar de gemeente over werkzaamheden aan de verkeerslichten niks van gehoord, dus in gebreke gesteld.
Nu krijgen we een aangetekende brief, met de mededeling dat ze in eerste instantie niks ontvangen hebben.

... "schorten wij, op grond van artikel 4:15 van de algemene wet bestuursrecht, de termijn op voor het geven van een beschikking met ingang van maandag 6 februari 2012, en verzoeken u krachtens artikel 4:5 om uiterlijk maandag 13 februari 2012 uw verzoek om informatie nader te concretiseren en aan te vullen over welke documenten u wenst te beschikken. De opschortingstermijn loopt tot de dag waarop de aanvraag door u is aangevuld of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken."

Kan ik nu met het fax-verzendbewijs gaan zwaaien? Ik heb bewust bij de ingebreke niet het verzoek herhaald, ik dacht laat ze lekker zelf maar uitzoeken, maar misschien moet ik nu ook de ontvangstadministratie van 2 januari er bij wobben?
Mijn vraga is ook: moet ik nu bezwaar maken oid? Of gewoon een fax met uitleg sturen?
Alvast ebdankt voor de hulp in dit voor mij onbekende terrein

OHJA.... leuke toevoeging.... deze aangetekende brief is in de brievenbus gegooid, zonder dat iemand voor ontvangst heeft getekend!
Offline graspol
Respect
do 09 feb 2012, 14:42 Bericht 
Zoeits....
Afbeelding
Offline Dabien
Master
do 09 feb 2012, 14:46 Bericht 
graspol schreef:
OHJA.... leuke toevoeging.... deze aangetekende brief is in de brievenbus gegooid, zonder dat iemand voor ontvangst heeft getekend!

Daarover sowieso een klacht indienen bij PostNL. Dat gaat iemand z'n baan kosten.
Offline Michel2k
Pro
do 09 feb 2012, 18:08 Bericht 
Klein beetje offtopic; paal is weggehaald. Tevens rij ik hier geregeld, en heb de stoplichten nog nooit niet zien werken.
Offline graspol
Respect
do 09 feb 2012, 20:11 Bericht 
Ok. zeker te veel problemen mee, met de ijking en zo ;)
Iemand enig idee wat ik nu met de gemeente aan moet?
Een apart wob verzoek voor de ontvangstadministratie?
Moet ik bezwaar maken tegen hun schrijven oid of heeft dat een andere term / naam?
Offline Furr
Master
do 09 feb 2012, 20:51 Bericht 
Heb ik ook steeds. Brieven die aangetekend moeten zijn, liggen in de bus.
Offline graspol
Respect
do 09 feb 2012, 22:10 Bericht 
Zoiets misschien???

[AANHEF]

Betreft: niet ontvangen WOB verzoek (zaaknummer XXXXX)

Geachte lezer,

In uw aangetekende brief (die ik vandaag pas ongetekend in mijn brievenbus vond) geeft u aan dat u geen brief heeft ontvangen met mijn initiële WOB verzoek.
Tevens geeft u aan mijn ingebreke stelling aan te merken als eerste informatieverzoek en termijnen op te schorten.

Deze beslissing is niet correct, en ik eis dan ook dat deze vernietigd wordt.
Ik heb aantoonbaar bewijs dat u mijn WOB verzoek van 3 januari 2012 wel heeft ontvagen.
U schrijft dat u geen brief heeft ontvangen, maar mijn verzoek is verstuurd door middel van een fax, naar het door u beschikbaar gestelde faxnummer.
Het bewijs van ontvangst stuur ik u toe als bijlage.
Tevens stuur ik u het WOB verzoek van 3 januari normaals toe zodat u hier op kan reageren.

Omdat ik bewijs heb dat u wel degelijk mijn verzoek ontvagen heeft, eis ik ook dat de ingebreke stelling van kracht blijft, en dat de termijnen die gelden voor het uitvoeren van mijn WOB verzoek van 3 januari, evenals de termijnen die gelden voor de ingebreke stelling als gevolg van uw niet reageren, ongewijzigd blijven.

Omdat u een zeer korte termijn heeft gesteld voor het reageren op uw schrijven, en ik uw schrijven pas 4 dagen later bij toeval heb ontvangen, verwacht ik van u per ommegaande een ontvangstbevestiging van dit schrijven.
Ik stuur overigens op uw verzoek deze brief zowel per fax als per post.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

[NAAM EN HANDTEKENING]

Bijlagen
1. Overzicht ontvangstbevestiging fax eerste WOB verzoek d.d. 3 januari
2. Details ontvangstbevestiging fax eerste WOB verzoek
3. Kopie eerste WOB verzoek zoals gefaxt d.d. 3 januari
Offline graspol
Respect
do 01 maart 2012, 20:36 Bericht 
Inzage in dossier bij de politie heeft vruchten afgeworpen.
De originele foto in het systeem (in kleur) is tevoorschijn gekomen.
WOW! Wat een kwaliteit....en duidelijk rood.... dus het hele verhaal over niet werken van de verkeerslichten etc kan in de prullenbak.
Het enige punt is nu het ijkrapport dat niet klopt.
Wel grappig dat de originele kleurenfoto alleen op de computer op het bureau te bekijken was. Ze kunnen geen kleur printen, of een betere zwartwit.

Nu is er al beroep ingesteld bij de rechter, dus nu heb ik de volgende twee vragen:
1. is het nu misschien handig om aanvullend bezwaar te sturen, of blijven we met het ijkrapport wachten tot de zitting?
2. ik heb in het wob verzoek en in het bezwaarschrift naar de politie steeds gevraagd om de originele kleurenfoto.
Zij hebben aangegeven dat deze niet in hun bezit is / dat ze die niet hebben, maar hij staat dus wel in de computer.
kan ik hier nog wat mee in het kader van het bezwaar of de initiele wob? Is er nu onterecht beslist?
Offline dikkydik
Master
do 01 maart 2012, 22:31 Bericht 
De aanhouder wint! :thumb:

Maar hoe is het jullie gelukt om toch de foto te komen inzien, ondanks de tegenwerking?
graspol schreef:
Wel grappig dat de originele kleurenfoto alleen op de computer op het bureau te bekijken was.

Ik was niet de enige die hier bang voor was, maar je hebt nu iig duidelijkheid.
graspol schreef:
1. is het nu misschien handig om aanvullend bezwaar te sturen, of blijven we met het ijkrapport wachten tot de zitting?

Wanneer je naar de zitting gaat, zou ik wachten tot op de zitting. Ovj zal zeker met een kleurenprintje aan komen kakken. Maar ik zou wel even ingaan op de actieve tegenwerking. Ook al is de Wob hulprecht, toch heeft het consequenties voor jouw verdediging gehad.
Offline graspol
Respect
vr 02 maart 2012, 7:38 Bericht 
Even voor de duidelijkheid....ik zei computer, maar ik bedoelde een soort filmbak waar de analoge fotostrip onder lag...excuss voor de a-technische uitleg, het was dus analoog alelmaal
 [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3