Pagina 2 van 2  [ 72 berichten ]
Offline Bounty
Die hard
vr 13 jan 2012, 17:42 Bericht 

Update: 10-01-2012 Toekenning dwangsom 1260 Euro.
Kan iemand me vertellen hoe het zit met de wettelijke rente moet je deze apart vorderen?

Precies 15e dag na de vorderingsbrief dus geen tweede dwangsom. Iemand ervaring met een wobverzoek naar het RDW per fax?
Offline Bounty
Die hard
za 21 jan 2012, 18:33 Bericht 

Update: Beslissing wob verzoek RDW.
Bericht van de unitmanager Handhaving, P.C. Meijering
Bijlages: 1 brief van zijn aanstelling in deze functie en Akte van beediging. controleur/Aktenr: 6009230/1

Ik heb gevraagd naaruitv. Ambtenaar 404040.

Lijkt me een beetje weinig. Heeft iemand anders ervaring met het wobben bij het RDW en wat heb je zoal gekregen?
Offline Bounty
Die hard
vr 10 feb 2012, 20:38 Bericht 

Update: Deze week weer een telefoontje naar het CVOM, dwangsom is onderweg, 26-01-2012 in hun systeem ingeboekt om te betalen. Nog steeds niet naar kantonrechter verzonden, dus maar een wob verzend administratie gefaxt vandaag.
Offline Bounty
Die hard
za 25 feb 2012, 19:08 Bericht 

Update: Telefoneren helpt niet met het CVOM over uitbetaling dwangsom. Dus maar even een brief over de fax en per post over vordering rente.
Offline DWwolf
Pro
za 25 feb 2012, 22:15 Bericht 

404040 zal wel een fictieve uitv. ambtenaar zijn.
Offline Bounty
Die hard
do 01 maart 2012, 12:36 Bericht 

Update: CVOM geen wachttijden nu, binnen paar minuten iemand aan de lijn. Brief over rente hebben ze ontvangen. Geen uitspraak over uitbetaling. Krijg een telefoonnummer van het DVOM. 030-7020300, helaas bereikbaar tussen 9.00 - 12.00 en tussen 13.00 - 16.00.

http://www.om.nl/organisatie/landelijke/item_148808/

Bel later wel weer even.
Offline Bounty
Die hard
wo 07 maart 2012, 9:40 Bericht 

Diverse malen gebeld met het DVOM, je krijgt of niemand aan de lijn of je krijgt de verkeerde afdeling.
Gisteren maar weer eens gebeld met het CVOM, doorverbonden met een mevrouw die ik al vaker gesproken had.
Ze ging zelf contact opnemen met het DVOM en me terugbellen gisteren of donderdag, ben benieuwd heb nu een naam..........
Offline Bounty
Die hard
do 08 maart 2012, 16:02 Bericht 

Het CVOM heeft een nieuw keuzemenu. (030-290 3800) afdeling mulder 11 mensen voor me, dat duurt telang.
Dus bellen met 030-290 38 30 dan krijg je meteen de servicedesk. Meteen degene aan de lijn die me dinsdag of vandaag zou terugbellen. Ze zou er meteen naar gaan kijken en me vandaag of morgen terugbellen. Ik zit dit bericht te typen en ze belt al terug, het gaat Maandag worden......

Zaterdag krijgen ze nog even een briefje over het wobverzoek van 10-02-2012 in de vorm van bezwaar tegen de administratiekosten.
Offline Bounty
Die hard
za 10 maart 2012, 12:36 Bericht 

Nu fax is aangekomen bij het CVOM, er zit nog papier in mensen, dus lief je uit dit weekend. :lol:
Offline Bounty
Die hard
ma 12 maart 2012, 13:59 Bericht 

Kom net thuis. Voicemail van CVOM over dwangsom.......

Zaak was nog niet bekend bij DVOM (organisatie binnen om dat betalingen doet). Als contactpersoon bij het CVOM meer weet laat ze het weer weten. Let wel dwangsom op 10-01-2012 toegekend, 13-01-2012 retour gefaxt.
Ik wacht wel weer tot vrijdag en dan ga ik weer bellen.
Offline Bounty
Die hard
wo 14 maart 2012, 15:53 Bericht 

Ik kon echt weer niet wachten tot vrijdag........

Weer een telefoontje naar het CVOM, contactpersoon niet aanwezig. Morgen is ze er. Ok maar weer een terugbelverzoekje op haar bureau.
Offline Furr
Master
wo 14 maart 2012, 15:59 Bericht 
Bounty schreef:
Dus bellen met 030-290 38 30 dan krijg je meteen de servicedesk

Net gedaan en ja hoor, binnen 20 sec iemand aan de lijn, mevrouw Y.M. was er niet vandaag :P wordt morgen teruggebeld.
Offline Bounty
Die hard
wo 14 maart 2012, 16:04 Bericht 

Ene N... kreeg ik eraan. Mevrouw was er inderdaad niet en ik heb gevraagd morgen teruggebeld te worden. Ik heb wel een correcte indruk van haar en is best behulpzaam.

@Furr kan je er niet even met rust laten, kan ze eerst mijn dwangsom eens afhandelen, jij hebt er al genoeg, deze 1 van mij gaat wel voor toch O:)
Offline Furr
Master
wo 14 maart 2012, 16:10 Bericht 
Ik wacht ook nog op een lading :colaatje:
Offline Bounty
Die hard
di 20 maart 2012, 15:20 Bericht 

Update: Maar weer bellen met het CVOM. Eens duidelijk mijn frustratie uitgesproken over de traagheid van het CVOM tegenover mevrouw M.
Ze kon zich er helemaal in vinden. Maar ze is afhankelijk van anderen en ze zijn ermee bezig, ze kon geen termijn noemen. Laten we het er maar op houden dat de termijn van de rentevorderingsbrief loopt.

Ik zit te denken aan een klachtenbrief CVOM/CPG? Nationale Ombudsman.
Wat denken jullie?
Offline Bounty
Die hard
vr 23 maart 2012, 16:54 Bericht 

Nieuws: Het beroep is doorgezonden naar de kantonrechter.
Rechtbank Roermond, Locatie Venlo.
Offline Bounty
Die hard
di 27 maart 2012, 15:37 Bericht 

Update: Nog geen nieuws over de uitbetaling van de Dwangsom. Mevrouw M. weer aan de lijn gehad.
Ook is de brief over de administratiekosten doorgezonden naar de kantonrechter, hopelijk hebben ze wel iets verder gelezen want steeds gister loopt er weer een dwangsom over het wobverzoek van 10-02-2012, wat dat betreft heb ik nog 40 dagen geduld met de kantonrechter (procesbelang).
Offline Bounty
Die hard
vr 13 apr 2012, 13:09 Bericht 

Update: 27-03-2012 nog een klachtenbrief gefaxt met een verzoek tot uitbetaling incasso kosten 150 namens staffel voorwerk 2.
06-04-2012 Klacht gefaxt naar CPG over het niet uitbetalen van de dwangsom.
Vandaag gebeld naar het CPG, fax is ontvangen. Ze hebben het heel druk.
Vandaag ook nog maar een telefoontje naar het CVOM, klachtenbrief is ook ontvangen. Maar weer rustig afwachten en alle termijnen lopen lekker door.
Offline Aanhanger
Master
vr 13 apr 2012, 13:13 Bericht 
Bounty schreef:
Vandaag gebeld naar het CPG, fax is ontvangen. Ze hebben het heel druk.

Daar kan ik me iets bij voorstellen ja.
Offline Bounty
Die hard
wo 25 apr 2012, 8:30 Bericht 

:thumb: Wow Dwangsom bijgeschreven netjes met CVOM kenmerk van het DVOM.
Offline Bounty
Die hard
vr 27 apr 2012, 14:35 Bericht 

11-06-2012 10.15 Zitting Kantonrechter te Venlo.
Vandaag nog maar een wobje naar het CVOM voor het doorgezonden dossier van hun naar de kantonrechter.
Offline Bounty
Die hard
zo 13 mei 2012, 14:47 Bericht 

10-05-2012 Reactie van CPG:

In deze brief vraagt u aandacht voor het feit dat een in januari 2012 toegekende dwangsom nog steeds niet door u is ontvangen. De vertraging is niet ontstaan bij de CVOM. Zij keren zelf geen dwangsommen uit. Betalingsopdrachten worden doorgeleid naar de Dienstverlening Openbaar Ministerie (DVOM). Bij deze organisatie is onlangs en nieuw computersysteem in gebruik genomen dat helaas te kampen heeft met kinderziektes. Dit betekent dat er in de betalingen vertragingen zijn opgetreden. Ik bied u hiervoor welgemeende excuses aan en verzoek u vriendelijk ni deze zaak nog enig geduld geduld te hebben.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Netjes snelle reactie na de brief van 20 april dat ze de fax niet konden lezen. Een voorbeeld voor het CVOM :thumb:
 [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2