Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
Offline Mr.Y
Nieuwkomer
za 21 jan 2012, 20:59 Bericht 

Ik heb lang geleden (juli 2011) een Mulder beschikking ontvangen. Uiteraard meteen WOB traject gestart en uiteindelijk binnen die correspondentie ook mijn aanvullende gronden voor bezwaar kenbaar gemaakt.

Na 16 weken geen bericht (afgezien van WOB-stukken) krijg ik een brief dat de beslistermijn wordt verdaagd met 10 weken en een week later een brief dat er sprake is van verzuim omdat de gronden van mijn beroep zouden ontbreken.

Ik heb die gronden dus wel aangegeven (voor zover ik ken nagaan alleen gefaxed twee dagen na datum brief - bevestiging is in mijn bezit). Wat is de beste volgende stap?

Mijn idee is vlak voor het einde van de 4 weken termijn te wijzen op de fax -datum, tijstip, aantal pagina's- die ik eerder heb gestuurd met de opmerking dat men daar de gronden kan vinden (zonder een kopie mee te sturen uiteraard, maar wel het verzendrapport).

Uit de wob-stukken blijkt overigens dat er een NMI verklaring is verstrekt die niet te relateren is aan de foto, of, als het wel de juiste is, dat de ijking verlopen is. Heeft het zin dit nog aanvullend op te nemen, of kan ik dit beter laten liggen totdat het (evt.) bij de kantonrechter ligt?
Offline mwj
Master
zo 22 jan 2012, 9:24 Bericht 
Hier staat ook zoiets:

wet-mulder-m/verstrijken-van-16-wk-beslistermijn-zonder-beslissing-cvom-t71510.html

Verdagen buiten de 16 weken is sowieso niet toegestaan, gewoon een bezwaar indienen waarbij je verzoekt de beschikking te vernietigen.

Edit: je zou in dat verzoek voor vernietiging nog een ingebreke kunnen verwerken voor een mogelijk dwangsom :wink:
 [ 2 berichten ]