Pagina 3 van 3  [ 114 berichten ]
Offline Gianluca
Master
do 02 feb 2012, 18:33 Bericht 

Er zijn inderdaad een aantal smerissen hier aanwezig. Daarom ben ik altijd erg voorzichtig met mijn uitspraken en hetgeen ik hier schrijf..Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Ik vertrouw ze voor geen meter.. 8)
Offline Aanhanger
Master
do 02 feb 2012, 18:35 Bericht 
Amsterdammer schreef:
Kunnen de smerissen niet gewoon op een smeris site gaan zitten vervelend doen?

Nee, dat komen ze juist hier doen. :lol:
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 18:36 Bericht 
Amsterdammer schreef:
Voor JOU nu duidelijk, met je grote mond, ik had dus gelijk.......waarom wil jij NIKS van mij geloven......omdat smerissen alleen hunzelf geloven?

Lezen blijft toch wel heel erg moeilijk voor je. Begrijpend lezen helemaal. Waar zeg ik dat ik jou niet geloof? Kom nu eens met voorbeelden, onderbouw je uitspraken eens. Waarom doe je dat niet en verzand je steeds in hetzelfde klaaglied?
Amsterdammer schreef:
Ja, daar komt het nu dus WEER op neer....

Op wat komt het neer? Dat er verschillende bonnenboekjes zijn? Ja, dat wist ik al, jij ook?
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 18:37 Bericht 
Gianluca schreef:
Er zijn inderdaad een aantal smerissen hier aanwezig. Daarom ben ik altijd erg voorzichtig met mijn uitspraken en hetgeen ik hier schrijf..Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Ik vertrouw ze voor geen meter

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik vertrouw ze voor zover ik ze kan gooien en de meeste hier in de regio kan ik niet ver gooien. :fp: :lol: :lol:
Offline Amsterdammer
Laat zich horen
do 02 feb 2012, 18:40 Bericht 

Gianluca schreef:
Er zijn inderdaad een aantal smerissen hier aanwezig. Daarom ben ik altijd erg voorzichtig met mijn uitspraken en hetgeen ik hier schrijf..Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Ik vertrouw ze voor geen meter..

Ik hoor net dat jij er ook eentje bent......zie je nou, nu heel schijnheilig net doen alsof je er zelf geen bent......zo zitten jullie allemaal in elkaar, ik ken jullie nou wel! :thumb_d:

Ik ben er klaar mee, ik ga me uitmelden hier, ik ga hier niet meer praten, en dat raad ik de rest ook aan!

Waarom denken jullie dat hier politie agenten op zitten?
Dit zijn de ergste, die op straat nog niet genoeg mensjes kunnen pesten, gaan hier nog even extra door, volgens mij hebben ze hulp nodig!
Offline Gianluca
Master
do 02 feb 2012, 18:44 Bericht 

Amsterdammer schreef:
Waarom denken jullie dat hier politie agenten op zitten?
Dit zijn de ergste, die op straat nog niet genoeg mensjes kunnen pesten, gaan hier nog even extra door, volgens mij hebben ze hulp nodig!

:lol: :lol:

De enige die hulp nodig heeft ben jij, psychische hulp.. :lol:
Offline Gianluca
Master
do 02 feb 2012, 18:48 Bericht 

Amsterdammer schreef:
Ik hoor net dat jij er ook eentje bent

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wie Amsterdammer, stiekem, van deze informatie heeft voorzien.. :lol:
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 18:50 Bericht 
Amsterdammer schreef:
Ik ben er klaar mee, ik ga me uitmelden hier, ik ga hier niet meer praten, en dat raad ik de rest ook aan!

Dat roep je nu al zolang je hier actief bent, maar een man zijn woord is ook niet te geloven.
Helaas kom je ook niet met fatsoenlijke antwoorden op normale vragen die je gesteld worden.

Maar goed: :dag: :dag: :dag:
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 18:50 Bericht 
Gianluca schreef:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wie Amsterdammer, stiekem, van deze informatie heeft voorzien..

Ik was het niet. Misschien heeft hij het forum gelezen in die korte tijd? Is dan wel een record, wat dat betreft is hij dan weer wel goed. :lol: :lol:
Offline Christafari
Master
do 02 feb 2012, 19:36 Bericht 
Amsterdammer schreef:
ik ruik smerissen al op een kilometer afstand!

Dat begrijp ik, je bent een neus! En nou lekker opzouten met je vervelende gedoe, ga maar lekker op het Libelleforum wijs lopen doen. Doeiiii :dag:
Offline viffer
Master
do 02 feb 2012, 19:57 Bericht 

Christafari schreef:
je bent een neus!

Of misschien wel Dé neus, die is sinds kort ook weer op vrije voeten
Offline RucphenNB
Master
do 02 feb 2012, 19:58 Bericht 
GertJan schreef:
Of misschien wel Dé neus, die is sinds kort ook weer op vrije voeten

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Offline Gifpen
Master
di 07 feb 2012, 3:57 Bericht 
Amsterdammer schreef:
ik ruik smerissen al op een kilometer afstand!

Vandaar dat je al die bekeuringen kort achter elkaar krijgt.. omdat je zo scherp bent O:)

Afbeelding
Offline sammy14
Respect
vr 10 feb 2012, 14:09 Bericht 

marcje schreef:

@Marcje dus als ik het juist begrijp is een (mini) pv onder de WAHV per definitie niet mogelijk. Onder de WAHV spreekt men van een (aankondiging van) beschikking. Dient een aankondiging van beschikking of een beschikking nu ondertekend te zijn / bestaan hiervoor richtlijnen?
 [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3