Postingstijd interval gedetecteerd van 370.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 118 berichten ]
Offline Rover
Master
di 01 dec 2009, 14:06 Bericht 
Wat is geruime tijd?
Offline just me
Master
di 01 dec 2009, 15:14 Bericht 
De 4 weken termijn die hiervoor wordt genoemd is met 1 week overschreden. Nou wordt er in het schrijven van het CVOM geen termijn genoemd, vandaar mijn vraag of er regelgeving is op dat gebied.
Offline Barbertje
FS Juridisch
wo 02 dec 2009, 18:39 Bericht 
Is 1 week, geruime tijd :huh:
Geduld is een schone zaak, of bel even met het CJIB.
Offline just me
Master
wo 02 dec 2009, 18:53 Bericht 
Barbertje schreef:
Geduld is een schone zaak, of bel even met het CJIB.

Dat heb ik al gedaan. Ze hebben interne problemen, zouden terugbellen en dat doen ze natuurlijk niet. Ik vroeg me gewoon af of er op dit gebied regelgeving is.
Ik wil niet lang op mijn geld wachten, dat wil het CJIB zelf ook niet als ik moet betalen :wink:
Offline Barbertje
FS Juridisch
wo 02 dec 2009, 20:06 Bericht 
Schrijf ze een brief met een klacht en beding de wettelijke rente over het uitstaande bedrag.
Offline mrrelax
Weet de weg
zo 08 aug 2010, 21:15 Bericht 
Hopelijk komt er geen een of andere wetswijziging !
Iedereen van harte !
Offline Roadie
Pro
do 19 aug 2010, 20:52 Bericht 
Ach ja, hier nog één, was wel terechte bezwaar vanuit mijn kant, maar zal vast wel iets met die molen te maken hebben die kraakt van het zand ...
Ik had de rechter wel willen zien, wat hij allemaal van deze wanprestaties vond...
Zie topic: wob-helpdesk/parkeerboete-opmerkelijk-antwoord-uit-wob-verzoek-t59389.html

Afbeelding
Offline Cottica
Weet de weg
di 19 apr 2011, 14:57 Bericht 

Dat is goed nieuws, gewoon massaal bezwaarschriften en wob-verzoeken indienen. Ik ga altijd in bezwaar of ik nou fout zit of niet, dat recht heb je om in bezwaar te gaan. Dat is alleen maar meer werk voor hen, wat kan leiden tot het vernietigen van de bekeuringen.. :woop:
Offline Hideyoshi
Master
di 19 apr 2011, 15:01 Bericht 
Zelf ook meegemaakt. En geloof me: de kantonrechters zijn inmiddels het slechte speurwerk van agenten in combinatie met de puinhoop van CVOM en CJIB hartstikke beu. Ze achten het verloren tijd om hun dure (?) rechtersuren hieraan te besteden.
Online Furr
Master
di 19 apr 2011, 15:04 Bericht 
Leuke is dat je het CJIB hier flink mee kan stangen.... zij betalen steeds terug op oude rekening waar het vandaan van komt. Terwijl je zelfs aangeeft ANDERE rekening, dan nog doen ze het niet!
Dus flink blijven bestoken deze lui!
Offline Cottica
Weet de weg
di 19 apr 2011, 15:11 Bericht 

Het liefst bestoken we ze met wat anders.. :devil: Aangezien dat zinloos is, moeten we het op een diplomatiek manier doen. :duh:
Offline 18vti
Master
di 19 apr 2011, 16:19 Bericht 
Leuke "schop" dit
Offline basgitaar
Master
di 19 apr 2011, 16:32 Bericht 
Ja, ondertussen is dit oud nieuws en mogelijk staan de zaken er nu anders voor.
Online Furr
Master
di 19 apr 2011, 18:31 Bericht 
Helemaal niet! Altijd betalen!!!!!!!!!!!!!!!!
Offline basgitaar
Master
di 19 apr 2011, 19:26 Bericht 
Ik doelde hierop:
Barbertje schreef:
Ze sturen zelf geen gemotiveerde intrekking meer, daar hebben ze de tijd niet voor.
Ze hebben een achterstand in de verwerking die opgelopen is tot 3 maanden. Dagelijks komen er zo'n 200 Wob bezwaren binnen en het worden er steeds meer.
Je krijgt een paarse brief van het CJIB waarin wordt aangekondigd dat de bekeuring vernietigd is.

Misschien hebben ze nu minder achterstand en/of meer capaciteit.
Online Furr
Master
di 19 apr 2011, 19:30 Bericht 
Oooh ik dacht al.
Offline Solllie555
Respect
di 24 apr 2012, 15:42 Bericht 

Vandaag is mijn zaak, wegens het als bestuurder tijdens het rijden een mobiele telefoon vasthouden, behandelt door de kantonrechter. Ik wil nog niet te vroeg juichen maar zonder ook maar iets toegevoegd te hebben heeft de OvJ mijn beroep gegrond verklaard. Over twee weken doet de kantonrechter uitspraak.

Punten in mijn beroep- en bezwaarschrift waren dusdanig uitgebreid dat de summierre verklaring van de verbalisant (rechterhand, rechteroor en telefoon) redenen waren om het beroep gegrond te verklaren. Ook de afwijzing van het OM vond de kantonrechter toch wel een puntje om aan te halen en duidelijk te maken aan de OvJ dat zij de eerste afwijzing wat meet hadden mogen toelichten. :lol:

Dan had de verbalisant ook nog de verkeerde telefoon en kleur opgeschreven, wat ook reden was voor de rechter om hier zijn bedenkingen over uit te spreken.

Bedankt voor alle hulp van een ieder op de gewelidige forum.
Offline Flep9
Master
do 03 mei 2012, 11:27 Bericht 
Zou je me je verweer per PB willen sturen? Ben wel erg benieuwd :)
 [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3