Postingstijd interval gedetecteerd van 33.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 2  [ 73 berichten ]
Offline Furr
Master
di 31 jan 2012, 20:12 Bericht 
Gatsometer staat er en dan: hier is ruimte voor een code. Juist ja, de code van GATSO die op het ijkrapport staat. Welke verbalisant heeft er nu een GATSO code als verbalisantscode,,,, god wat dom denken die gast.
Offline dikkydik
Master
di 31 jan 2012, 20:31 Bericht 
fl schreef:
Jij lees in iedergeval wat er staat.

Gelukkig is je vraag beantwoord.

Ik wacht nog steeds op een aantal antwoorden van jou. Of stem je gewoon in door te zwijgen?
Offline fl
Master
di 31 jan 2012, 20:53 Bericht 

Furr schreef:
hier is ruimte voor een code. Juist ja, de code van GATSO die op het ijkrapport staat.

Dat is jouw invulling. Echter nergens op gebaseerd.
Offline Furr
Master
di 31 jan 2012, 21:00 Bericht 
Welk GATSONUMMER bedoelen ze dan ;) welke GATSONUMMER code??
Offline fl
Master
di 31 jan 2012, 22:12 Bericht 

Furr schreef:
Welk GATSONUMMER bedoelen ze dan

Wie heeft het over een GATSONUMMER?

GATOMETER schrijft dat het gewoon vrij invulbaar is.
Had hier het cameranummer MOETEN staan, dan hadden ze het er wel vast ingezet of niet?

Zodat het niet uitwisbaar is.
Offline Johnt64
Nieuwkomer
di 31 jan 2012, 22:29 Bericht 

Furr schreef:
Gatsometer staat er en dan: hier is ruimte voor een code. Juist ja, de code van GATSO die op het ijkrapport staat. Welke verbalisant heeft er nu een GATSO code als verbalisantscode,,,, god wat dom denken die gast.

Een code kan dus een willekeurige code zijn die ingevuld kan worden door de gebruiker. De politie noteert daar dan de code van de verbalisant.
Het Gatsonummer wordt sowieso dan genoteerd door d en e uit de voorschriften van de Politie.
Dat is tenminste zo als het op mij overkomt
Offline Furr
Master
di 31 jan 2012, 22:32 Bericht 
Nee nogmaals, GATSO nummer is het nummer van het ijkrapport. Zo kun je checken of de apparatuur wel geijkt is. Het doet er helemaal niet toe welke verbalisant de set bediend. Dat staat wel in het zaakoverzicht.
Offline fl
Master
di 31 jan 2012, 22:43 Bericht 

Furr schreef:
GATSO nummer is het nummer van het ijkrapport

Cameranummer hoeft nu niet meer?
Offline Furr
Master
wo 01 feb 2012, 11:18 Bericht 
Wie heeft het nu weer over een cameranummer? Volgens mij snap je er werkelijk NIETS van. Dit is analoge apparatuur met een inspiegel glaasje. Het GATSOnummer STAAT VOOR DE APPARATUUR. :o sjongejonge debiel dat je er bent. :roflol:
Offline fl
Master
wo 01 feb 2012, 15:09 Bericht 

Furr schreef:
Nee! Het moet het nummer zijn van het ijkrapport. De verbalisant heeft niks te maken met GATSO APPARATUUR.

Je gaat het nu op nummer van het ijkrapport gooien, nu je er achter bent dat cameranummer niet verplicht is?

Wees niet bevreest, nummer ijkrapport hoeft daar ook niet te staan.
Offline Furr
Master
wo 01 feb 2012, 15:41 Bericht 
Je snapt er niets van jongetje. Bij de analoge GATSO apparatuur moet het nummer van het ijkrapport staan. Bij digitale apparatuur van MRC de 2 nummers die op het ijkrapport staan waarvan 1 een cameranummer is.

Gatso... MRC.... MRC..... GATSO... wat snap je niet? Dit zijn 2 verschillende meetinstrumenten hoor.
Offline fl
Master
wo 01 feb 2012, 16:07 Bericht 

Dit topic gaat over GATSO, GATSO Fixed Installed Post, GATSO inspiegelbeelden, GATSO cameranummers en GATSO ijkrapporten.

Dat jij er digitale apparatuur van MRC erbij haalt is helemaal niet terzake doende. :thumb_d:
Offline Furr
Master
wo 01 feb 2012, 17:19 Bericht 
Hahahahaha nu moet ik HEEL HARD LACHEN, wie zeurt er nu steeds over CAMERANUMMERS???? Die CAMERANUMMERS staan op MRC!!!!! apparatuur NIET op GATSO apparatuur.

Ik heb het over het GATSO NUMMER, oftewel het nummer wat op het ijkrapport staat.

Nu jij weer, zeurkneppe. :boos: Hou eens op ons te vervelen hier. Zal weer klachten in gaan dienen over jou, elk topic te vervuilen met je onzin zonder rechtspraken te geven, waarin staat dat een cameranummer NIEt voor hoeft te komen.
Offline dikkydik
Master
wo 01 feb 2012, 21:00 Bericht 
fl schreef:
Je gaat het nu op nummer van het ijkrapport gooien, nu je er achter bent dat cameranummer niet verplicht is?

Kun je aangeven waar Furr in dit topic beweerd heeft dat het cameranummer vermeld moet staan?
Dat wordt nergens door hem, noch door een ander beweerd.

Mensen woorden in de mond leggen, om telkens dezelfde discussie op te rakelen, is wel heel erg treurig.

Constant iets beweren, geen bewijs aandragen en op geen enkele vraag antwoord geven.
Lekker makkelijk.
Offline Furr
Master
wo 01 feb 2012, 21:04 Bericht 
:thumb:
Offline Johnt64
Nieuwkomer
wo 01 feb 2012, 23:15 Bericht 

fl schreef:
Dit topic gaat over GATSO, GATSO Fixed Installed Post, GATSO inspiegelbeelden, GATSO cameranummers en GATSO ijkrapporten.

FOUT... Dit topic gaat over mijn zaak; wobverzoek, probleem met de foto.
Alle relevante hulp is natuurlijk van harte welkom maar een onderling gebekvecht over welles nietes is niet echt ON-TOPIC te noemen. Dus houd het graag een beetje to-the-point.

8)
Offline fl
Master
wo 01 feb 2012, 23:36 Bericht 

dikkydik schreef:
Kun je aangeven waar Furr in dit topic beweerd heeft dat het cameranummer vermeld moet staan?

In dit topic niet, in andere topics bij hoog en laag. Vond mij reactie's zelf zo erg dat hij ging uithuilen bij de mod.

En nu zou er ineens nummer ijkrapport moeten staan.

Vandaar :dag:
Offline Furr
Master
do 02 feb 2012, 8:54 Bericht 
:[ :x :x :x Andere topics... hoor hem. Ja natuuuuurlijk, die gaan ook over ANDERE APPARATUUR.
Offline dikkydik
Master
do 02 feb 2012, 17:46 Bericht 
fl schreef:
In dit topic niet

Woorden in de mond leggen dus. :kniktja:
Offline dikkydik
Master
do 02 feb 2012, 18:10 Bericht 
Johnt64 schreef:
FOUT... Dit topic gaat over mijn zaak; wobverzoek, probleem met de foto.
Alle relevante hulp is natuurlijk van harte welkom maar een onderling gebekvecht over welles nietes is niet echt ON-TOPIC te noemen. Dus houd het graag een beetje to-the-point.

Nou ja, het verschil van mening heeft wel betrekking op jouw zaak. Een iemand beweert iets wat niet hard gemaakt kan worden. Ook niet na diverse oproepen daartoe.

Als iemand dan besluit om een forummer onderuit te halen met een leugen, dan vind ik het persoonlijk niet zo vreemd dat hier een reactie op komt.

Dus ik begrijp je reactie goed, maar ik hoop ook dat ik je goed op weg geholpen heb met m'n adviezen.
Offline Johnt64
Nieuwkomer
do 02 feb 2012, 18:39 Bericht 

Je hebt een sterk punt . En jullie hebben mij zeker goed op weggeholpen. Ben alleen niet gewend dat een onderlingeslachtpartij op een forum plaatsvind. Op andere fora waar ik lid van ben wordt dan vrijsnel ingegrepen en de heren via PB tot bezinnen gemaand 8)
Offline Furr
Master
do 02 feb 2012, 18:40 Bericht 
Oh hier zijn ze dat gewend van fl.
Offline Johnt64
Nieuwkomer
di 06 maart 2012, 20:25 Bericht 

Mijne heren ,

Ik heb keurig op tijd het bezwaar tegen het antwoord op mijn Wob verzoek ingediend. Nu kreeg ik een brief van de politie met de vraag of ik mijn bezwaar wil toelichten bij een hoorcommissie. Sneek-Arnhem is niet echt om de hoek en brengt dan ook weer de nodige kosten met zich mee.
Ik ga er vanuit dat dit een standaard procedure , maar in hoeverre heeft het een toegevoegde waarde met betrekking tot een Wob bezwaar?

Inhoudelijk wordt bezwaar gemaakt tegen het niet verstrekken van de foto's voor en na. Hiervoor wordt artikel 3, lid 3 aangehaald.
Daarnaast wordt bezwaar gemaakt tegen het beroerde zwart/wit printje van de foto, waarop dus alle details zijn weggevallen.
 [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2