Pagina 2 van 4  [ 173 berichten ]
Offline Hideyoshi
Master
za 17 dec 2011, 14:51 Bericht 
Suomi schreef:
Dat het hulprecht is heb ik al 100x gelezen.

Maar niet toegepast.

Als je bezwaartermijn is verstreken dan zijn er geen mogelijkheden meer, jammer dat we je niet positiever kunnen berichten.
Offline Suomi
Respect
za 17 dec 2011, 14:57 Bericht 
Kortom: volgende keer in beroep gaan voor einde beroepstermijn, en feiten en omstandigheden omschrijven waarom de overtreding niet begaan had kunnen worden.

Dan, na ontvangst wob-documenten, een aanvullend bezwaar (ongeacht of dan de beroepstermijn tegen die tijd verlopen is) schrijven waaruit blijkt dat, zoals in dit geval, de flitspaal niet gekoppeld kan worden aan het ijkrapport.

Correct?

Volgende vraag:
Komt het wel eens voor dat de CVOM een beroepschrift tóch in behandeling neemt dat na de beroepstermijn binnen komt?
Offline Hideyoshi
Master
za 17 dec 2011, 15:04 Bericht 
Suomi schreef:
Kortom: volgende keer in beroep gaan voor einde beroepstermijn, en feiten en omstandigheden omschrijven waarom de overtreding niet begaan had kunnen worden.

Juist.

Suomi schreef:
Dan, na ontvangst wob-documenten, een aanvullend bezwaar (ongeacht of dan de beroepstermijn tegen die tijd verlopen is) schrijven waaruit blijkt dat, zoals in dit geval, de flitspaal niet gekoppeld kan worden aan het ijkrapport.

Juist.

Het behandelen van bezwaren door het CVOM is net een roulette. Nauwelijks wordt naar inhoud gekeken. Dus heeft het geen zin om door jou te streven naar een compleet overzicht voor einde bezwaartermijn. De opgevraagde gegevens kan je later bij de rechter gebruiken. Die kijkt (meestal) wel serieus naar zo'n zaak.

Suomi schreef:
Komt het wel eens voor dat de CVOM een beroepschrift tóch in behandeling neemt dat na de beroepstermijn binnen komt?

CVOM maakt nogal wat fouten, dus ik sta nergens van te kijken, maar deze termijnoverschrijding is de meest eenvoudige afwijzingsgrond, die zal het CVOM dus ook altijd gebruiken.

Beschouw het als een beginnersfout. jammer maar helaas.
Offline Suomi
Respect
za 17 dec 2011, 15:09 Bericht 
Oke. Heb er veel van geleerd, dus een volgende keer zal ik het anders aanpakken.

Erg veel dank voor jullie hulp. Heb er toch een dwangsom van EUR 160 aan overgehouden. Op die manier toch nog uit de kosten.
Offline Hideyoshi
Master
za 17 dec 2011, 15:13 Bericht 
Vraag/opmerking:

Ik lees nu nog even je eerste post. Daarin geef je aan wel bezwaar (je noemt dat bezwaar eerste instantie) te hebben gemaakt binnen de geldende termijn.

Daarmee is je bezwaartermijn gestuit, d.w.z. dat je een formeel bezwaar hebt gemaakt (zonder gronden) binnen de termijn. CVOM zal opmerken dat je geen gronden hebt verwerkt in je bezwaar. Heb je daar ooit bericht van ontvangen? Zo niet, dan volgt dat nog. CVOM zal je dan verzoeken om de gronden aan te vullen binnen twee weken.

In jouw geval is de bezwaartermijn niet verlopen.

Bij CVOM is het op dit moment (is het ooit anders geweest?) een puinhoop. Veel bezwaren, heb er zelf ook nog twee lopen, worden totaal niet afgewikkeld en er wordt nergens op gereageerd.

De kans is groot dat jouw bezwaar dus toch nog wordt afgehandeld. Je hoort dan van CVOM dat je gronden moet aanvullen en dat kan je gewoon doen binnen de termijn die CVOM daarvoor stelt (twee weken).
Offline Furr
Master
za 17 dec 2011, 15:14 Bericht 
Suomi schreef:
Erg veel dank voor jullie hulp. Heb er toch een dwangsom van EUR 160 aan overgehouden. Op die manier toch nog uit de kosten

Altijd goed toch :) graag gedaan.
Offline Suomi
Respect
za 17 dec 2011, 15:26 Bericht 
helmond32 schreef:
Daarmee is je bezwaartermijn gestuit, d.w.z. dat je een formeel bezwaar hebt gemaakt (zonder gronden) binnen de termijn. CVOM zal opmerken dat je geen gronden hebt verwerkt in je bezwaar. Heb je daar ooit bericht van ontvangen? Zo niet, dan volgt dat nog. CVOM zal je dan verzoeken om de gronden aan te vullen binnen twee weken.

Daar had ik niet eens aan gedacht.
In mijn eerste brief aan de CVOM heb ik inderdaad staan:

Citaat:
Hierdoor maak ik bezwaar tegen uw beschikking met CJIB-nummer xxxx xxxx xxxx xxxx. De gronden van bezwaar zullen door mij worden geformuleerd na ontvangst van alle door mij op grond van de Wob en de Wahv c.q. andere wettelijke regelingen op te vragen documenten.

Hier heb ik inderdaad nooit een reactie op ontvangen. Maar aangezien ik het wob-verzoek onder deze alinea heb staan is deze brief wel ontvangen (dwangsom is immers wel toegekend). Inderdaad nooit een ontvangstbevestiging of een verzoek tot toelichten van de gronden ontvangen.

Heel scherp gezien, helmond!

Dan komt er toch nog een vervolg. :thumb:
Offline Hideyoshi
Master
za 17 dec 2011, 15:28 Bericht 
Suomi schreef:
Hier heb ik inderdaad nooit een reactie op ontvangen. Maar aangezien ik het wob-verzoek onder deze alinea heb staan is deze brief wel ontvangen (dwangsom is immers wel toegekend). Inderdaad nooit een ontvangstbevestiging of een verzoek tot toelichten van de gronden ontvangen.

In dat geval loopt de bezwaarprocedure gewoon nog.

Ik heb hetzelfde: formeel bezwaar gemaakt (d.w.z. bezwaar zonder gronden). Hierdoor is de termijn gestuit. Normaal ontvang je daarna een brief waarin men aangeeft dat de gronden van je bezwaar ontbreken en dat je die tekortkoming binnen twee weken kan opheffen (verzuimherstel).

Dossier is dus nog niet gesloten!

Gewoon alles bewaren en afwachten. Wellicht dat er nog om de gronden wordt gevraagd (alhoewel... ik wacht ook al vier maanden op enige reactie van het CVOM).
Offline Suomi
Respect
za 17 dec 2011, 16:44 Bericht 
helmond32 schreef:
Gewoon alles bewaren en afwachten. Wellicht dat er nog om de gronden wordt gevraagd (alhoewel... ik wacht ook al vier maanden op enige reactie van het CVOM).

Schandalig hoe lang dat duurt. Ik meld mij hier als ik bericht van het CVOM krijg.
Offline Hideyoshi
Master
zo 18 dec 2011, 11:31 Bericht 
Suomi schreef:

Mee eens, het is helder dat het CVOM de processen niet kan handlen.
Offline Suomi
Respect
zo 25 dec 2011, 0:09 Bericht 
Afgelopen week heb ik opnieuw onderstaande brieven ontvangen, nu gedateerd 15-12-2011.
Deze keer door iemand anders behandeld. Limburg-Noord is lekker bezig, met een beetje geluk krijg ik nog een keer m'n documenten toegezonden.

En opnieuw verdaagd Limburg-Noord voor Limburg-Zuid.

Afbeelding
Afbeelding
Offline Hideyoshi
Master
zo 25 dec 2011, 7:23 Bericht 
Die verdaging kan niet.
Offline Suomi
Respect
di 27 dec 2011, 21:54 Bericht 
helmond32 schreef:
Die verdaging kan niet.

Daar was je een bladzijde eerder al achter gekomen hé! :wink:

Ik zag dat ik nog geen kopie van het definitief verzonden bezwaarschrift heb geplaatst.

Bij deze. Het is verzonden op 14-12-2011 via de fax (xoip.com).

De data:
19-10-11 bezwaarschrift 1e instantie (zonder gronden)
5-12-11 aanvullend bezwaarschrift met gronden waarom ik niet te hard heb kunnen rijden
14-12-2011 aanvullend bezwaarschrift zoals hieronder.

Heeft het misschien zin ze eens te bellen met de vraag wanneer ze mijn bezwaarschrift in behandeling gaan nemen??

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Offline Suomi
Respect
ma 16 jan 2012, 22:10 Bericht 
Vorige week heb ik het CVOM gebeld, met de vraag of ik ooit nog een reactie ga krijgen.

Nu bleek uit het systeem dat het "in beroep gaan" in mijn oorspronkelijke WOB c.q. beroepsschrift nooit in behandeling is genomen. Ik heb daarom dus nooit een brief gekregen waarin om de gronden word gevraagd. De medewerker gaf aan dat dit wel had moeten gebeuren. Hij heeft ervoor gezorgd dat het beroep gaat worden bekeken. Hij kon uiteraard niet aangeven op welke termijn.

Ze hebben trouwens 16 weken om een beslissing te nemen, en de mogelijkheid deze met nog eens 10 weken op te schorten. Is het CVOM verplicht deze opschorting aan mij te melden? 9-2-2012 zijn er 16 weken voorbij. Ben benieuwd.
Offline mwj
Master
di 17 jan 2012, 7:36 Bericht 
yep, verdaging van 10 weken dient binnen de eerste termijn van 16 weken, schriftelijk te worden gedaan. Verdagen na de 16 weken mag niet.
Offline Suomi
Respect
do 19 jan 2012, 18:06 Bericht 
mwj schreef:
yep, verdaging van 10 weken dient binnen de eerste termijn van 16 weken, schriftelijk te worden gedaan. Verdagen na de 16 weken mag niet.

Ik heb zo'n vermoeden dat ze mij niet tijdig gaan inlichten over een verdaging. Wat als ze dit niet doen? Kan ik ze hiervoor in gebreke stellen?
Dit vermoeden heb ik omdat ze pas na mijn telefoontje doorhadden dat ik in beroep was gegaan. En vandaag ontvang ik pas de brief waarin ze om gronden vragen, terwijl deze dus al op 5 en 16 december 2011 zijn gefaxt.
Offline mwj
Master
do 19 jan 2012, 18:25 Bericht 
Ik heb even een stukje uit een ander topic van DNA gebruikt:

De CVOM geeft tegenwoordig aan dat de 16 weken een termijn van orde is.
Dat betekent dat ze zich hier niet strikt aan hoeven te houden.

De uiteindelijke beslissing wordt dus overgelaten aan de kantonrechter. De CVOM mag er in 1e instantie aan voorbij gaan.

Geef in het beroep voor de kantonrechter aan dat:
De beslistermijn van 16 weken ongebruikt is gelaten en het nadien verdagen op basis van art 7:24 lid 4 niet is toegestaan. Daardoor dient op basis van Awb.art 6:2 de beschikking te worden vernietigd.

Nou heb ik zelf ook zo'n situatie dat het CVOM gewoonweg geen beslissing heeft genomen binnen de 16 weken. Geen beslissing en geen verdaging, niks dus. Ik gooi er zelf eerst een briefje tegenaan dat ze gezien de situatie, het overschrijden van de beslistermijn van 16 weken, conform artikel 6:2 AWB de beschikking moeten vernietigen. Kijken wat ze doen !!
Offline Suomi
Respect
do 19 jan 2012, 18:35 Bericht 
mwj schreef:
Nou heb ik zelf ook zo'n situatie dat het CVOM gewoonweg geen beslissing heeft genomen binnen de 16 weken. Geen beslissing en geen verdaging, niks dus. Ik gooi er zelf eerst een briefje tegenaan dat ze gezien de situatie, het overschrijden van de beslistermijn van 16 weken, conform artikel 6:2 AWB de beschikking moeten vernietigen. Kijken wat ze doen !!

Oke duidelijk. Als ik na de 16 weken nog niets gehoord heb probeer ik dat ook.

Kan je me laten weten wat hun reactie hierop is, als ze überhaupt reageren op jou verzoek tot vernietiging?

Ik ga ze trouwens nalv de brief met het verzoek om gronden wel een reactie faxen waarin ik verwijs naar mijn andere brieven.
Offline mwj
Master
do 19 jan 2012, 18:45 Bericht 
Suomi schreef:
Kan je me laten weten wat hun reactie hierop is, als ze überhaupt reageren op jou verzoek tot vernietiging

Uiteraard, mijn brief is drie dagen geleden verzonden :P Ik wacht het antwoord af :wink:

Suomi schreef:
Ik ga ze trouwens nalv de brief met het verzoek om gronden wel een reactie faxen waarin ik verwijs naar mijn andere brieven

Heb je bewijzen dat je die aanvullenden gronden al op 5 en 14 december hebt verzonden/gefaxt ??
Indien ja, wacht dan met je reactie tot die 16 weken voorbij zijn, anders maak je weer slapende honden wakker

Doordat het zo'n zooitje is bij het CVOM komen ze er zelf niet meer uit, geeft ze nou geen handvat om te beginnen (f)
Offline Suomi
Respect
vr 20 jan 2012, 9:05 Bericht 
mwj schreef:
Heb je bewijzen dat je die aanvullenden gronden al op 5 en 14 december hebt verzonden/gefaxt ??

Die heb ik ja, faxverzendverslagen. Bedankt voor de tip. :wink:
Offline Suomi
Respect
zo 05 feb 2012, 19:29 Bericht 
Update:
Vandaag wob verzoek verzendadministratie en vorderingsbrief wettelijke rente verzonden per fax. In 2 aparte brieven, om het ze makkelijker te maken. Wob-verzoek en bezwaar in één brief hadden ze ook niet door. :fp:

Nog geen reactie op het het bezwaarschrift gekregen trouwens.
Offline Hideyoshi
Master
zo 05 feb 2012, 19:40 Bericht 
Ik heb ook een akkefietje met Limburg Noord inmiddels. Ben een procedure bij de rechtbank gestart.
Offline mwj
Master
zo 05 feb 2012, 19:51 Bericht 
Limburg is meestal wel strikt !!

Er vallen er dus toch af en toe een paar tussen door.
Offline Suomi
Respect
zo 05 feb 2012, 19:58 Bericht 
Limburg heeft keurig meegewerkt. Het CVOM doet z'n werk niet goed.
Dat verrast jullie niet toch?

Faxjes zijn ondertussen bevestigd en per Xoip.com verzonden.
Offline mwj
Master
zo 05 feb 2012, 20:00 Bericht 
Oohhh........dat is volkomen zoals ik het CVOM ken :thumb_d: :thumb_d:
Offline Hideyoshi
Master
zo 05 feb 2012, 20:05 Bericht 
In mijn geval is het wel degelijk een gebrek aan tijdig reageren van Limburg Noord.
Offline Suomi
Respect
za 11 feb 2012, 13:22 Bericht 
Zo, vandaag, dat is binnen een week (!), al een reactie gekregen op het verzendadministratie-wobverzoek. Het is afgewezen omdat ze simpelweg geen verzendadministratie hebben. Ik had al zoiets gelezen hier inderdaad.

Mwj, heb jij al een reactie op je verzoek tot vernietiging?
Want de 16 weken zijn hier ook verstreken dus ik overweeg ook zo'n verzoek de deur uit te doen.

Hier onder de brief waarin het wob-verzoek wordt afgewezen:
Afbeelding
Offline Suomi
Respect
do 16 feb 2012, 23:01 Bericht 
Vandaag ook een reactie gekregen op mijn vraag waar de dwangsom blijft, het is een nogal opmerkelijke brief. Ze wijzen ook de wettelijke rente af. En tevens wijzen ze de 'vordering op grond van het niet tijdig uit betalen van de dwangsom' af. Geen idee welke vordering het over gaat. De dwangsom is al toegekend, dus die zullen ze niet afwijzen.

Nu weet ik nog niet of m'n retourformulier überhaupt aangekomen is.

Hieronder eerst mijn brief en daaronder de reactie van het CVOM.

Afbeelding

Afbeelding
Offline sammy14
Respect
vr 17 feb 2012, 8:24 Bericht 

@ Suomi, zij moesten jouw al lang betaald hebben, ik kan er je wel mee helpen snel het geld te krijgen pb me aub.
Offline Hideyoshi
Master
vr 17 feb 2012, 8:28 Bericht 
Weer een voorbeeldje van standaard brieven die kant nog wal raken... je hebt recht op rente (ook al is het niet veel).
Offline sammy14
Respect
vr 17 feb 2012, 8:51 Bericht 

M.b.t. de rente weet ik dat nog niet zo zeker het moet boven een bepaald bedrag uitkomen.
Offline Hideyoshi
Master
vr 17 feb 2012, 8:55 Bericht 
sammy14 schreef:
M.b.t. de rente weet ik dat nog niet zo zeker het moet boven een bepaald bedrag uitkomen.

Is dat zo? Zit toch geen drempel aan te vergoeden wettelijke rente?
Offline dna
Master
vr 17 feb 2012, 10:10 Bericht 
Hetzelfde verhaal hier.
21 november verklaarde het cpg het bezwaar gegrond en kende de dwangsom toe die de CVOM moet betalen (1260 euro).

Vanaf 2 januari zijn ze wettelijke rente verschuldigd.
Nu ook brief gekregen dat ze dat afwijzen.

Heb nota bene verwezen naar jurisprudentie:

Citaat:
Van toepassing zijnde jurisprudentie: Rechtbank Amsterdam, 26 november 2011, LJN: BP1847, RO 2.5.2 en Rechtbank Haarlem, 28 oktober 2011, LJN: BU2995, RO 2.11

Heb ook nog steeds de gevraagde documenten niet ontvangen!
En nu kan ik dus WEER naar het cpg om tegen de weigering om rente te betalen bezwaar tegen te maken
Offline Hideyoshi
Master
vr 17 feb 2012, 10:12 Bericht 
Heb je de hotline naar CPG nog niet geopend? :)
Offline Furr
Master
vr 17 feb 2012, 10:13 Bericht 
Hideyoshi schreef:
dat zo? Zit toch geen drempel aan te vergoeden wettelijke rente

Inderdaad, zelfs rente op 1 euro.
Offline Suomi
Respect
vr 17 feb 2012, 12:15 Bericht 
sammy14 schreef:
@ Suomi, zij moesten jouw al lang betaald hebben, ik kan er je wel mee helpen snel het geld te krijgen pb me aub.

Ik heb zojuist gebeld met het CVOM en het retourformulier met reknr. is wel aangekomen aldus de medewerker van het CVOM. Waarom er niet uitbetaald was wist hij niet. Hij heeft m'n telefoonnummer genoteerd en ik word teruggebeld over het waarom de uitbetaling zolang op zich laat wachten. Bedankt voor je aanbod, maar ik wacht nog even rustig af.

Hideyoshi schreef:
Weer een voorbeeldje van standaard brieven die kant nog wal raken... je hebt recht op rente (ook al is het niet veel).

dna schreef:
Heb nota bene verwezen naar jurisprudentie:

Het zou hooguit om E 1,- rente gaan, ik ga er niet te moeilijk voor doen. Maar inderdaad, ik verwijs ook naar jurisprudentie en dat wordt gewoon genegeerd. Ze suggereren ook dat ik weer een dwangsom eis, terwijl dit gewoon niet in mijn brief staat. Ze lezen de brief gewoon heel slecht.

Ik vroeg ook waarom ik nog niets op mij beroepsschrift gehoord heb, en dit wist meneer ook niet. Hij ging een Ovj vragen zsm de zaak te behandelen. Ik heb hem er ook op gewezen dat de 16 weken al verstreken zijn. De telefoonmedewerker wist blijkbaar dat de boete dan misschien wel vernietigd zou worden, want dit suggereerde hij zelf.

Ik wacht nu op het telefoontje.

Bedankt voor jullie reacties.
Offline Furr
Master
vr 17 feb 2012, 12:19 Bericht 
Kun je lang op wachten. Ik wacht al 3 en halve week, terwijl ik de volgende dag terug gebeld zou worden. :thumb_d:
Offline sammy14
Respect
vr 17 feb 2012, 16:16 Bericht 

Als je geld niet binnen de daarvoor gestelde termijn is bijgeschreven op je rekening kun je gewoon incasseren naar privaatrecht, ik heb dit al verschillende keren gedaan. Wachten is ook een optie, maar hiermee zal ik persoonlijk geen genoegen nemen.
Offline Suomi
Respect
vr 17 feb 2012, 18:55 Bericht 
Oke, kan je dat iets verder toelichten? Eventueel via pb?

Ik heb vanmiddag laat nog even gebeld. Na veel moeite eindelijk iemand aan de lijn gekregen (2x werd de verbinding verbroken na doorverbinden), en die heeft nogmaals toegezegd dat ik maandag teruggebeld word over de uitbetaling van de dwangsom. Verder is me ook toegezegd dat as maandag het bezwaar inhoudelijk bekeken gaat worden. Hierbij is de aantekening gemaakt dat er > 16 weken verstreken zijn door de telefonist. Ik ben benieuwd.
Offline sammy14
Respect
vr 17 feb 2012, 22:11 Bericht 

Drempel van wettelijke rente is 10 euro
Offline sammy14
Respect
vr 17 feb 2012, 22:13 Bericht 

zie hiervoor artikel 4:98 lid 2 AWB.
Offline Suomi
Respect
za 18 feb 2012, 20:37 Bericht 
sammy14 schreef:
Drempel van wettelijke rente is 10 euro

sammy14 schreef:
zie hiervoor artikel 4:98 lid 2 AWB.

Oke, bedankt. Als ik volgende week niets hoor na de belofte van gister ga ik hier ook moeilijk over doen. Ze moeten maar leren hun werk fatsoenlijk te doen. Ik heb het idee dat ze het niet heel serieus nemen allemaal. Alleen het versturen van boetes nemen ze serieus. :thumb_d:
Offline Suomi
Respect
ma 20 feb 2012, 21:32 Bericht 
Is het faxnummer 070 370 79 00 van CPG gewoon in gebruik en te gebruiken voor bezwaarschriften?
Offline mwj
Master
ma 20 feb 2012, 21:33 Bericht 
Nee, je moet 070-3399854 gebruiken, anders gaan ze muiten dat het langer duurt omdat je niet het juiste nummer hebt gebruikt :thumb_d:
Offline Suomi
Respect
ma 20 feb 2012, 21:35 Bericht 
Oke. En als ik in bezwaar ga, raden jullie aan een kopie van mijn rente-vordering-brief + reactie CVOM toe te voegen?
Offline mwj
Master
ma 20 feb 2012, 21:37 Bericht 
CPG kan zelf in de zaken/admin van het CVOM kijken.
Lijkt mij overbodig om mee te sturen, het mag/kan wel gewoon natuurlijk (f)
Offline Suomi
Respect
ma 20 feb 2012, 21:45 Bericht 
dna schreef:
En nu kan ik dus WEER naar het cpg om tegen de weigering om rente te betalen bezwaar tegen te maken

DNA, ben je hier al tegen in bezwaar gegaan? Zou je deze bezwaarbrief met mij willen delen? Ik ga ook in bezwaar en vind het prettig om een voorbeeld te hebben. Met name mbt wetsartikelen waar jullie toch meer in zitten dan ik.

Ik had dit in gedachte:

Citaat:
Op 5 februari 2012 heb ik het CVOM verzocht om uitbetaling van de wettelijke rente op een op 12 december door het CVOM reeds toegekende dwangsom.

Bij deze ga ik in bezwaar tegen de beslissing van het CVOM om uitbetaling van deze rente af te wijzen.

Op 13 december heb ik het ondertekende formulier met mijn gironummer retour gezonden aan het CVOM. Deze is ook door het CVOM ontvangen, wat mij door een telefonist van het CVOM is bevestigd.

Ik heb recht op de wettelijke rente. Ik verwijs hier, net zoals in mijn brief aan het CVOM, naar de artikelen 4:87 lid 1 Awb jo. art. 4:100 Awb. Tevens verwijs ik naar de volgende jurisprudentie, namelijk Rb. Amsterdam, 26 november 2011, LJN: BP1847, RO 2.5.2 en Rb. Haarlem, 28 oktober 2011, LJN: BU2995, RO 2.11.
Offline sammy14
Respect
di 21 feb 2012, 13:20 Bericht 

@ Suomi: je zou er nog aan toe kunnen voegen dat het vertrouwensbeginsel is geschonden: zij hebben een belofte gemaakt en zijn deze niet nagekomen.Jammer dat je het gesprek niet opgenomen hebt.
Offline Bounty
Die hard
di 21 feb 2012, 16:43 Bericht 

Hoi Suomi,

Ben je nog teruggebeld door het CVOM over de uitbetaling van je dwangsom, ik ben wel benieuwd ik heb half januari het formulier retour gezonden.

Greetz Bounty
Offline Suomi
Respect
di 21 feb 2012, 20:48 Bericht 
Nee niet gebeld. Gistermiddag laat heb ik daarom zelf weer gebeld, maar die persoon was uiteraard alweer naar huis (het was nog geen 5 uur).
Toen heeft een mevrouw hem intern gemaild met het verzoek mij vandaag, dinsdag, terug te bellen, hij werkt op een andere afdeling die schijnbaar over wob verzoeken en dwangsommen gaat, dus mevrouw kon me zelf niet helpen.
Hij zou me vandaag terugbellen, maar je raad het al. Dat doen ze gewoon niet.
Fijn hé, zo'n ambtenaren apparaat wat zich aan geen enkele afspraak houd. Ik heb overigens wel gewoon namen van deze medewerkers genoteerd, maar ik weet niet of ik hier iets mee kan. Ze trekken zich toch nergens iets van aan.
 [ 173 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende