Postingstijd interval gedetecteerd van 34.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
Offline dexter79
Master
di 13 dec 2011, 14:21 Bericht 
Naar aanleiding van het opvragen van het zaakoverzicht bij het CVOM heb ik een brief teruggekregen dat het verzoek is doorgestuurd naar het CJIB. Is dat nieuw? Of maken ze hier een fout?

En als ze een fout maken, betekent het feit dat het CVOM het WOB-verzoek heeft doorgestuurd nu ook dubbele dwangsom-mogelijkheid, aangezien er nu (1) ten onrechte geen beslissing wordt genomen door het CVOM en (2) ook een WOB-procedure bij CJIB is gestart?
Offline mwj
Master
di 13 dec 2011, 14:25 Bericht 
neuh, klopt als het een S of een T is dacht ik....
Offline dexter79
Master
di 13 dec 2011, 14:38 Bericht 
OK dan, maar het is in dit geval een M. Slechts een paar km/u sneller dan toegestaan.
Offline mwj
Master
di 13 dec 2011, 14:42 Bericht 
dexter79 schreef:
OK dan, maar het is in dit geval een M. Slechts een paar km/u sneller dan toegestaan.

Dan zit er daar eentje te slapen, Zaakoverzicht hoort volgens mij dan gewoon bij het CVOM vandaan te komen
Offline Gendrikje
Die hard
di 13 dec 2011, 14:55 Bericht 
mwj schreef:
Dan zit er daar eentje te slapen, Zaakoverzicht hoort volgens mij dan gewoon bij het CVOM vandaan te komen

Klopt, even bellen. Daarna krijg je een standaard excuusbrief met het zaakoverzicht.
Offline Barbertje
FS Juridisch
di 13 dec 2011, 23:31 Bericht 
Zaakoverzicht. De regels.

Het zaakoverzicht is van het CJIB. Het kan dus bij het CJIB worden opgewobt.

Bij een bezwaar echter dient de CVOM een dossier aan te leggen.
Als er bezwaar gemaakt wordt ontstaat er dus een dossier-aanleg plicht bij de CVOM.
Het 1e document in dit dossier is het zaakoverzicht.
Stuur je dus een "Bezwaarschrift in 1e instantie" met daarin een Wob verzoek om het zaakoverzicht, dan moet de CVOM het zaakoverzicht in het dossier hebben. Zodoende ligt de plicht op het verstrekken daarvan bij de CVOM.

Stuur je nu alleen een Wob verzoek zonder bezwaar dan stuurt de CVOM het door naar het CJIB.
Offline Furr
Master
vr 16 dec 2011, 23:39 Bericht 
Dáárom duurt het altijd wéééken voordat je een ZO krijgt....
Offline sak_sahin
Respect
ma 19 dec 2011, 0:19 Bericht 
Volgens mij stuurt de CVOM alle wob verzoeken omtrent zaakoverzicht na 3 weken gewoon door naar de CJIB en die behandeld het nog binnen 2 weken.

Dit is mijn nieuwe ervaring met de CVOM. Ik heb in de maand oktober 5 keer gewobt, telkens kreeg ik na 3 weken een doorverwijs bericht. :thumb_d:
Offline Barbertje
FS Juridisch
ma 19 dec 2011, 22:00 Bericht 
CVOM zucht.......Bij bezwaar moeten ze het zelf verstrekken.
Offline Furr
Master
ma 19 dec 2011, 22:08 Bericht 
Vandaag leuke: uw wob verzoek van 16 september wordt hierbij beslist. Precies 42 dagen te laat. Wat jammer nou voor ze. :[
Offline sak_sahin
Respect
ma 23 jan 2012, 20:14 Bericht 
Furr schreef:
Vandaag leuke: uw wob verzoek van 16 september wordt hierbij beslist. Precies 42 dagen te laat. Wat jammer nou voor ze. :[

Ik weet niet hoe jij dit telkens voor elkaar krijg, ik heb al moeite met het ontvangen van het zaakoverzicht! telkens maar weer een doorstuur brief van de CVOM naar het CJIB!
Offline Furr
Master
ma 23 jan 2012, 22:28 Bericht 
En ook nog uit zichzelf 1260 betaald. Prachtig toch. Geen omkijken naar.
Offline sak_sahin
Respect
ma 23 jan 2012, 22:56 Bericht 
Furr schreef:
En ook nog uit zichzelf 1260 betaald. Prachtig toch. Geen omkijken naar.

Zou ik een week bij jouw stage kunnen lopen :roflol:

Maar kan ik in bezwaar tegen dit besluit van de CVOM? het kost mij elke keer 1,5 maand + het bijhouden van de dagen
 [ 13 berichten ]